- Adres van je forum: http://www.isoscene.org
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?Na het terugzetten v/d backup
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Wat is het probleem?
..
Hallo,
Na een aantal dagen te hebben problemen opgelost te hebben, is er momenteel nog een vervelend probleem overgebleven, waarbij ik graag hulp zou kunnen gebruiken.
Ik krijg namelijk steeds de volgende fout melding,
Nu heb ik begrepen dat dit komt omdat er in het verleden een onofficiele mod geinstalleerd is, die na het terugzetten van een backup niet helemaal meer goed functioneerd.Could not obtain search results
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 't.k_id' in 'on clause'
SELECT u.user_group_id, u.user_session_time, pt.post_text,k.kategorie, pt.bbcode_uid, pt.post_subject, p.*, f.forum_id, f.forum_name, t.*, u.username, u.user_id, u.user_sig, u.user_sig_bbcode_uid FROM phpbb_forums f, phpbb_topics t, phpbb_users u, phpbb_posts p, phpbb_posts_text pt LEFt JOIN phpbb_topic_cat as k ON t.k_id=k.k_id WHERE p.post_id IN (45649, 45650) AND pt.post_id = p.post_id AND f.forum_id = p.forum_id AND p.topic_id = t.topic_id AND p.poster_id = u.user_id ORDER BY p.post_time DESC LIMIT 0, 15
Line : 829
File : search.php
Ik zou dit heel graag willen oplossen, zodat ik langzaam aan weer het forum online kan gaan zetten voor de users.
Ik heb ook al in de wiki met mods rond gekeken, maar kon eigenlijk niet precies vinden wat het probleem zou moeten verhelpen.
Ik hoor heel graag hoe ik dit probleem kan/moet aanpakken, en als er een mod voor bestaat, hoor ik graag welke ik daarvoor moet/kan gebruiken.
Groetjes,
Ron