- Adres van je forum: http://www.isoscene.org
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?backup overgezet
Wat is het probleem?
..
Hallo,
Even een vraag van mijn kant, ik heb een phpbb forum overgenomen, en wil dit verder gaan voortzetten.
De webmaster die wij hadden heeft helaas geen tijd meer om nog tijd in het forum te steken.
Tevens is er in het verleden nogal het een en ander gebeurt, wat mee speelt bij zijn beslissing.
Maar omdat de webmaster zo veel voor ons gedaan heeft, willen wij hem bedanken op de manier om het forum verder te runnen.
Nu willen wij heel graag het board via een public_html backup terug gaan zetten, wat inmiddels is gebeurt.
Helaas functioneerd het een en ander niet goed.
Ik denk zelf dat dit komt door het feit, dat het forum is op een .com domain heeft gedraait, en nu is overgezet naar een .org domain.
Is het uberhaupt mogelijk om een .com script overtezetten naar een .org.???
Alle database bestanden zijn in het verleden gemaakt met de .com extensie, en ik denk zelf dat simpel en alleen de backup terug zetten niet werkt.
Helaas is het niet mogelijk om de .com domain onder eigen beheer te krijgen, omdat deze nog steeds op iemand anders zijn naam staat, en deze persoon is niet bereikbaar.
Dus om een lang verhaal kort te maken, hoe transformeer ik een .com backup naar een .org, zodat ik deze kan gebruiken om het forum online te brengen op de nieuwe .org domain.
M.v.gr,
Monkey07