Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
dudokvandiepen
Bericht
door dudokvandiepen » 20 dec 2007, 12:58
- www.kustomcharged.com/phpBB2
Nosebleed skin geinstalleerd, en aangepast
vandaag onstond het probleem
phpBB versie: 2.0.22
Van het 1 op het andere moment heb ik een debug mode probleem. ik kan geen topics bekijken of reacties lezen.
een jaar geleden heb ik hetzelfde forum geinstalleerd en kreeg ik ook zown probleem, geen idee wat ik moest doen. toen maar weer een geheel leeg forum geinstalleerd. en nu komt de fout weer terug. ik wil alleen niet dat ik al mijn topics kwijt raak
ik krijg deze fout:
Could not obtain post/user information.
DEBUG MODE
SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_posts_text.MYD'. (errno: 144)
SELECT u.username, u.user_id, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_avatar, u.user_avatar_type, u.user_allowavatar, u.user_allowsmile, p.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_posts_text pt WHERE p.topic_id = 9 AND pt.post_id = p.post_id AND u.user_id = p.poster_id ORDER BY p.post_time ASC LIMIT 60, 15
Line : 400
File : viewtopic.php
wij hebben ook al tijden last van spam. er worden accounts aangemaakt en reclame topics gepost. nu moeten wij handmatig deze accounts verwijderen. heeft dit hier iets mee te maken??
wij kan mij helpen?????
-
Derky
-
Contacteer:
Bericht
door Derky » 20 dec 2007, 15:12
Voer de volgende query uit in phpmyadmin en het moet weer werken:
-
dudokvandiepen
Bericht
door dudokvandiepen » 21 dec 2007, 10:04
dank je, ik heb t geprobeerd
helaas krijg ik nu weer een foutmelding. kan het forum helemaal niet meer op
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
phpBB : Critical Error
Error doing DB query userdata row fetch
DEBUG MODE
SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_users.MYD'. (errno: 144)
SELECT u.* FROM phpbb_users u, phpbb_sessions_keys k WHERE u.user_id = 3 AND u.user_active = 1 AND k.user_id = u.user_id AND k.key_id = '22b112182cf16a2ad96edec6b79756ed'
Line : 89
File : sessions.php
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
wat is dit dan weer?
-
Jan
-
Contacteer:
Bericht
door Jan » 21 dec 2007, 10:14
Hey,
zou je
dit artikeltje eens kunnen doornemen en uitvoeren aub?
Succes!