inlogprobleem

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
yari

inlogprobleem

Bericht door yari » 17 dec 2007, 05:07

• Adres van je forum: http:// is besloten forum
    Event. modificaties op je forum: ?
    Wanneer ontstond het probleem? week geleden
    phpBB versie: 2.0.22

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Hallo allemaal,

Tot nu toe heeft niemand me kunnen helpen...met hulp van beheerder heb ik eigen besloten forum en als hobby kom ik dagelijks op ander besloten forum die over honden gaat.
Sinds kleine week , na format-c eindelijk weer eens, alle schoon en vers en up to date gelukkig en dus bij paar voor me bekende forums opnieuw inloggen enz.
Heel vreemd iets doet zich nu voor? :roll:

Onafhankelijk van welk tijdstip, ook los van deze 2 forums en sta normaal vaak op beide ingelogd, lukt inloggen soms wel en soms dag of langer weer niet! :(
Soms duurt dit ook kort, paar uur, nieuw wachtwoord aanvragen gedaan, via opgegeven mail ook gekregen maar ook dan niet!
Welke versie van phpbb het is, maart ook niet uit...

"U heeft een inactieve of foutieve gebruikersnaam of onjuist wachtwoord opgeven" is steeds de melding! Zelf op eigen forum de melding al gehad dat ik contact met beheerder moest opnemen omdat account (gedeactiveerd) of verwijderd oid en uur later zonder iets in pc te doen kon ik WEL weer inloggen !
Cookie betreffende forums verwijderd , weer aangemaakt enz, maar niets werkt duurzaam...
Moet iets in eigen pc zijn vermoed ik...want ook als ik inlog hier en dan van vriend de codes intik lukt het ook niet, en zodra vriend thuis met mijn gegevens inlogt lukt het gelijk :shock:

Echt nieuw en vreemd voor me dus....op 2 andere en voor mij ook bekendere phpbb forums geen enkel probleem, zoals ook op deze net gelijk lukte...meest bizaare en daarmee onverklaarbare voor mij is (ben zeker geen expert in phpbb hoor! :wink:) is dat instabiele van wel of niet kunnen inloggen! :|
Koude start PC geprobeerd, zelfs livebox poosje uitgezet, maar niets helpt tot nu toe!

Pc zelf is helemaal oke, geen spyware of mogelijke virussen, voor zekerheid met meer progs alles gescanned : alles is schoon..

Heel irritant en voor mij intussen lastig want op bewuste hondenforum staan paar echt belangrijke onderwerpen die actueel zijn, medisch of gedrag o.a en waar ik nu alleen via collega's aldaar en via mail steeds alles moet volgen...tja die zijn overdag en vaak ook niet thuis en bezorg ze extra werk hierdoor :(

Wie kan me helpen hier?

Groetjes Yari

PS....het moet echt alleen in deze PC iets zitten ben ik nu net achter... :roll:
Heb hier nog oudere pc staan en vond mijn andere Hardisk met XP erop en vanuit die pc kan ik spontaan wel inloggen...is de HD die ik eerst gebruikte als reserve zeg maar, beetje oud en niet 100% meer en deze werkte nog tot vorige week....
Misschien zit ik dan hier wel fout met deze sores? :oops:
Verder ben ik gewend aan gebruik van aantal voor mij handige progs, XP is verder onveranderde versie dan die in andere pc zit, zelfde licentie ook , dus WAAR kan het nu nog aan liggen dat het met deze nieuw pc en harddisk niet lukt??? :cry:

Ramon Fincken
Contacteer:

Re: inlogprobleem

Bericht door Ramon Fincken » 17 dec 2007, 10:54

Beste yari,

pm me even het adres van je forum ivm copyright ( zie forumregels )

Ramon
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

Ramon Fincken
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 17 dec 2007, 11:17

Pm ontvangen, copyright in orde.

Testlogin werkt hier ook prima.
Ik zou, als het aan je eigen computer ligt, kijken ...
* of je een virusscanner of agressieve "antispywhare" programma hebt draaien
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

yari

Bericht door yari » 17 dec 2007, 11:28

Ramon Fincken schreef:Pm ontvangen, copyright in orde.

Testlogin werkt hier ook prima.
Ik zou, als het aan je eigen computer ligt, kijken ...
* of je een virusscanner of agressieve "antispywhare" programma hebt draaien
tja enige die ik nu gebruik is Ccleaner, 1 x per week en vink niet alles aan, meestal bewaar ik bv cookies om niet steeds in te loggen overal... verder als enige AV prog Nod32 en heb voor alle zekerheid alsnog eergisteren de online Kaspersky scan gedaan en erna nog Housecalll/Bitdefender, maar alles is nog kraakschoon hier... ;)

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 17 dec 2007, 12:31

Staan die 2 forums toevallig op hetzelfde domein? (eventueel apart subdomein of iets dergelijks)

yari

Bericht door yari » 17 dec 2007, 12:54

Derky schreef:Staan die 2 forums toevallig op hetzelfde domein? (eventueel apart subdomein of iets dergelijks)
Nee zelfs dat ook niet, sterker nog forum over honden is een BE forum en provider, mijn eigen is NL tuurlijk en er zit 0.0 aan overeenkomsten tussen beiden, op enkel deel PHPbb na dan :mrgreen:

Gesloten