- Adres van je forum: http:// is besloten forum
Event. modificaties op je forum: ?
Wanneer ontstond het probleem? week geleden
phpBB versie: 2.0.22
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
Wat is het probleem?
Tot nu toe heeft niemand me kunnen helpen...met hulp van beheerder heb ik eigen besloten forum en als hobby kom ik dagelijks op ander besloten forum die over honden gaat.
Sinds kleine week , na format-c eindelijk weer eens, alle schoon en vers en up to date gelukkig en dus bij paar voor me bekende forums opnieuw inloggen enz.
Heel vreemd iets doet zich nu voor?

Onafhankelijk van welk tijdstip, ook los van deze 2 forums en sta normaal vaak op beide ingelogd, lukt inloggen soms wel en soms dag of langer weer niet!

Soms duurt dit ook kort, paar uur, nieuw wachtwoord aanvragen gedaan, via opgegeven mail ook gekregen maar ook dan niet!
Welke versie van phpbb het is, maart ook niet uit...
"U heeft een inactieve of foutieve gebruikersnaam of onjuist wachtwoord opgeven" is steeds de melding! Zelf op eigen forum de melding al gehad dat ik contact met beheerder moest opnemen omdat account (gedeactiveerd) of verwijderd oid en uur later zonder iets in pc te doen kon ik WEL weer inloggen !
Cookie betreffende forums verwijderd , weer aangemaakt enz, maar niets werkt duurzaam...
Moet iets in eigen pc zijn vermoed ik...want ook als ik inlog hier en dan van vriend de codes intik lukt het ook niet, en zodra vriend thuis met mijn gegevens inlogt lukt het gelijk

Echt nieuw en vreemd voor me dus....op 2 andere en voor mij ook bekendere phpbb forums geen enkel probleem, zoals ook op deze net gelijk lukte...meest bizaare en daarmee onverklaarbare voor mij is (ben zeker geen expert in phpbb hoor!

Koude start PC geprobeerd, zelfs livebox poosje uitgezet, maar niets helpt tot nu toe!
Pc zelf is helemaal oke, geen spyware of mogelijke virussen, voor zekerheid met meer progs alles gescanned : alles is schoon..
Heel irritant en voor mij intussen lastig want op bewuste hondenforum staan paar echt belangrijke onderwerpen die actueel zijn, medisch of gedrag o.a en waar ik nu alleen via collega's aldaar en via mail steeds alles moet volgen...tja die zijn overdag en vaak ook niet thuis en bezorg ze extra werk hierdoor

Wie kan me helpen hier?
Groetjes Yari
PS....het moet echt alleen in deze PC iets zitten ben ik nu net achter...

Heb hier nog oudere pc staan en vond mijn andere Hardisk met XP erop en vanuit die pc kan ik spontaan wel inloggen...is de HD die ik eerst gebruikte als reserve zeg maar, beetje oud en niet 100% meer en deze werkte nog tot vorige week....
Misschien zit ik dan hier wel fout met deze sores?

Verder ben ik gewend aan gebruik van aantal voor mij handige progs, XP is verder onveranderde versie dan die in andere pc zit, zelfde licentie ook , dus WAAR kan het nu nog aan liggen dat het met deze nieuw pc en harddisk niet lukt???