Beperking hoeveelheid tekst in portal instellingen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
bianca

Beperking hoeveelheid tekst in portal instellingen

Bericht door bianca » 18 nov 2007, 22:12

http://bravo.messageboard.nl/30498/portal.php is het forum waar het om gaat.

Hallo,

Iemand heeft mij tot admin van een forum gemaakt en ben er dus ingedoken
Nu stuit ik op het probleem dat ik in de portal config last heb dat ik niet genoeg tekst kwijt kan in het welkomswoord. Ik kan de tekst er wel typen maar als ik het opsla en controleer is de helft van de tekst weer weg, alsof die over het maximum aantal woorden heen gaat. Idem in de kolom om de links in te voeren onderaan deze zelfde pagina. Is dit aan te passen en zo ja hoe? Ik kan er in de handleiding niets over vinden.
Heb de lengte van het nieuwsbericht (is dat wel het zelfde als welkomswoord en zo niet wat is dat dan?) al op 800 gezet.

Alvast bedankt voor het meedenken
Groetjes
Bianca

Derky
Contacteer:

Re: Beperking hoeveelheid tekst in portal instellingen

Bericht door Derky » 19 nov 2007, 09:23

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen.

Je kan het limiet dus zelf niet verhogen. ;)

Gesloten