Backup phpBB forum van andere server
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Backup phpBB forum van andere server
Hallo ik vraag uit naam van me zoon het volgende-->
hij en een 3 tal vrienden hadden een forum draaien bij dit bedrijf
http://www.informe.com/
maar sinds kort is het forum offline ik heb al contact gezocht maar tot nu toe niets van hen gehoord nu is mijn vraag kan ik een backup van het forum terug zetten op mijn homepage uiteraard met ondersteuning van SQL/php enz enz enz
ik hoop dat het duidelijk is ik ben ook maar een newbie kwa php/sql en zo
[ps] nogmaals wij hebben een fullbackup van hun forum
alvast bedankt voor de eventuele reactie`s Gr jan ,wesley :thumb: :thumb:
hij en een 3 tal vrienden hadden een forum draaien bij dit bedrijf
http://www.informe.com/
maar sinds kort is het forum offline ik heb al contact gezocht maar tot nu toe niets van hen gehoord nu is mijn vraag kan ik een backup van het forum terug zetten op mijn homepage uiteraard met ondersteuning van SQL/php enz enz enz
ik hoop dat het duidelijk is ik ben ook maar een newbie kwa php/sql en zo
[ps] nogmaals wij hebben een fullbackup van hun forum
alvast bedankt voor de eventuele reactie`s Gr jan ,wesley :thumb: :thumb:
-
- Contacteer:
Dat het forum offline is zal dan wellicht liggen aan de site waar het op gehost is, problemen met de server of wat, zodra ze het daar verholpen hebben is het forum weer gewoon online in de zelfde staat als dat het offline ging :thumb:
• JochemOnline.nl •
Hallo dat hoop ik ook inderdaad maar mocht het niet zo zijn kan ik dan het forum laten draaien op mijn webruimte? of is dit niet mogelijk...whrangsterr schreef:Dat het forum offline is zal dan wellicht liggen aan de site waar het op gehost is, problemen met de server of wat, zodra ze het daar verholpen hebben is het forum weer gewoon online in de zelfde staat als dat het offline ging :thumb:
misschien heb jij een idee ???

Gr
-
- Contacteer:
Jah als je nog geen back-up hebt, dan kun je het forum niet bereiken, mocht je er wel 1 hebben kunt u op uw eigen website ruimte een forum aanmaken en daar de back-up op zetten :thumb:
• JochemOnline.nl •
nou ik heb een Full backup hier van het forum en die kan ik zonder pardon terug zetten op mijn webruimte dus'whrangsterr schreef:Jah als je nog geen back-up hebt, dan kun je het forum niet bereiken, mocht je er wel 1 hebben kunt u op uw eigen website ruimte een forum aanmaken en daar de back-up op zetten :thumb:
en ik heb ook inderdaad een testforum draaien op mijn webserver...
ik ga het toch proberen kijken of het lukt

moet gewoon lukken.
ik zou geen problemen kunnen bedenken.
let er wel op, dat het scriptpad word aangepast. en evt config.php
ik zou geen problemen kunnen bedenken.
let er wel op, dat het scriptpad word aangepast. en evt config.php
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
- Contacteer:
@ lifeguard, moet hij inderdaad mee uitkijken dat er geen misverstanden ontstaan
Het moet gewoon lukken, een forum op de webruimte en daar gewoon de volledige back-up op zetten, laat het ons even weten :thumb:

Het moet gewoon lukken, een forum op de webruimte en daar gewoon de volledige back-up op zetten, laat het ons even weten :thumb:
• JochemOnline.nl •