- Wat is het probleem? Het automatisch inloggen werkt niet goed. Hoewel de leden constant het automatische inlog hokje aanvinken wanneer zij inloggen, werkt het maar de halve tijd.
Wanneer ontstond het probleem? Het probleem is er al vanaf het moment dat ik het forum installeerde (een weekje of 2 terug).
Adres van je forum: http://www.rkkforum.nl
Modifications op je forum: Niet dat ik weet.
Huidige stijl: Subsilver
phpBB versie: 2.0.22 (die versie je momenteel via phpbb.nl kunt downloaden)
Waar is je forum gehost: Op mijn eigen domein (van lycos)
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Ik heb wat aan de kleurtjes van het forum veranderd, maar verder niks.
Inlogproblemen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Inlogproblemen
Support Template
Draai ook eens de Auto Cookie MOD. Dit zet automaties alle info waar Brandsrus om vraagt goed.
Werkt dat niet, dan zit het ergens anders.
-
doe dit eens.Salomon schreef:Draai ook eens de Auto Cookie MOD. Dit zet automaties alle info waar Brandsrus om vraagt goed.
bespaard je een hoop gedoe
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
-
- Contacteer:
Maar niet als er kant-en-klare oplossingen voor te vinden zijn op het wereld wijde web!Lucas schreef:Zijn wij dan niet degene die daar antwoord op zouden horen te geven?

-
Ik heb de regels bovenaan dit forum heus wel gelezen en ik had die handleiding waar hierboven naar gelinkt wordt ook zelf al gevonden, maar ik snap niet wat ik lees.
Als ik dat programmatje installeer, krijg ik blijkbaar een speciaal schermpje...maar wat dan? Ik moet blijkbaar iets over cookies rechtzetten, maar in die handleiding staat nergens iets over cookies. Althans, niet dat ik kan vinden.
Als ik dat programmatje installeer, krijg ik blijkbaar een speciaal schermpje...maar wat dan? Ik moet blijkbaar iets over cookies rechtzetten, maar in die handleiding staat nergens iets over cookies. Althans, niet dat ik kan vinden.
- Ramon Fincken
- Contacteer:
er staat ook iets van "write these settings [blabla]" als het goed is
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com
Ja dat horen we te zijn, maar het beheer hier op phpBB.nl vind dat helaas niet.Lucas schreef:Zijn wij dan niet degene die daar antwoord op zouden horen te geven?
Je begint met het uploaden van de map install in de root. Als je dan naar je forum gaat zou hij als het goed is een scherm moeten geven....Maar momenteel kan (nog) niet helpen. Ik heb gezeur met de template zie ik net.
Als je alle aanwijzigingen in dit topic leest en de handleiding voor het installeren van de MODs volgt, dan kom je een heel eind! :thumb:
Voor vragen staan wij natuurlijk altijd klaar, maar dan moet je wel even vermelden wát er precies niet lukt!
Voor vragen staan wij natuurlijk altijd klaar, maar dan moet je wel even vermelden wát er precies niet lukt!

Paul, ga jij je kritiek ergens anders lopen verkondigen dan in elk topic wat je kunt vinden!paul schreef:Ja dat horen we te zijn, maar het beheer hier op phpBB.nl vind dat helaas niet.
- Ramon Fincken
- Contacteer:

Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!
Hallo rkkoftopic.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn forum.
Bij mij komt het waarschijnlijk doordat ik het forum in een apart frame op mijn site heb staan.
Hierdoor raakt het "cookie" systeem in de war.
Heb jij het forum ook in een apart frame staan?
Zo ja, is er niks aan te doen heb ik begrepen.
PS: hoe en waar heb jij de figuurtjes voor je topics (de hartjes en hartjes met nieuw) aangepast?
Ik heb hetzelfde probleem met mijn forum.
Bij mij komt het waarschijnlijk doordat ik het forum in een apart frame op mijn site heb staan.
Hierdoor raakt het "cookie" systeem in de war.
Heb jij het forum ook in een apart frame staan?
Zo ja, is er niks aan te doen heb ik begrepen.
PS: hoe en waar heb jij de figuurtjes voor je topics (de hartjes en hartjes met nieuw) aangepast?
-
Dankjewel, jongens! Ik denk dat ik er nu wel uit ga komen (of in ieder geval een heel eind ga komen) met dat programmaatje.
@CanEdje: Ehm...het forum opent gewoon in een eigen scherm. Bedoel je dat met apart frame?
Die plaatjes helemaal onderaan heb ik aangepast via templates > subSilver > index_body.ptl (helemaal onderaan op de code pagina).
Die plaatjes links voor de subforums heb ik aangepast via templates > subSilver > subsilver.cfg (het zijn de plaatjes bij $images['forum'], $images['forum_new'] en $images['forum_locked']).

@CanEdje: Ehm...het forum opent gewoon in een eigen scherm. Bedoel je dat met apart frame?
Die plaatjes helemaal onderaan heb ik aangepast via templates > subSilver > index_body.ptl (helemaal onderaan op de code pagina).
Die plaatjes links voor de subforums heb ik aangepast via templates > subSilver > subsilver.cfg (het zijn de plaatjes bij $images['forum'], $images['forum_new'] en $images['forum_locked']).