Toch engels
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Toch engels
Haj,
ik heb standaardtaal op Dutch en dat werkt wel, maar niet bij een eerste bezoek en na het uitloggen, dus ook de registratie is in het engels en da's niet handig.
Ik draai 2.0.21 en heb de twee talenfolders die ik hier vond bijgeplaatst.
ik heb standaardtaal op Dutch en dat werkt wel, maar niet bij een eerste bezoek en na het uitloggen, dus ook de registratie is in het engels en da's niet handig.
Ik draai 2.0.21 en heb de twee talenfolders die ik hier vond bijgeplaatst.
Neen, Jan Marqeus legt het verkeerd uit.
--> standaart instellingen gelden voor gasten, en mensen die registreren, daar staat het standaart ook nu nederlands,
--> echter geregistreerde kunnen de taal zelf bepalen, dus het profiel gaat over de standaart instellingen zelf, als de reeds geregistreerde engels kozen (omdat die maar beschikbaar was), dan moeten zij manueel naar nederlands veranderen.
dus profiel aanpassen
--> standaart instellingen gelden voor gasten, en mensen die registreren, daar staat het standaart ook nu nederlands,
--> echter geregistreerde kunnen de taal zelf bepalen, dus het profiel gaat over de standaart instellingen zelf, als de reeds geregistreerde engels kozen (omdat die maar beschikbaar was), dan moeten zij manueel naar nederlands veranderen.
dus profiel aanpassen

-
- Contacteer:
Ken het probleem, er mist hoogst waarschijnlijk in de config_tabel de rij lang_default.
Alleen weet ik niet hoe je die moet toevoegen zal wel een sql voor zijn neem ik aan.
Alleen weet ik niet hoe je die moet toevoegen zal wel een sql voor zijn neem ik aan.

http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
-
- Contacteer:
Weet ook weer hoe het moet, doe dat ook niet vaak, maar is eigenlijk vrij simpel te doen in de database...paulussie schreef:wizzzzzzzz, bedankt, dat doet 't 'm :
default_lang dutch toegevoegd in de .._config tabel en de code-aanpassing ongedaan gemaakt. Zo ver, zo goed.
Bedankt allen.

http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames