Not found 404...melding !!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
citroen2005
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mar 2007, 15:20
Locatie: Dinxperlo

Not found 404...melding !!

Bericht door citroen2005 » 16 mar 2007, 15:25

Hallo,

Wij hadden een forum via phpbb.nl maar sinds een aantal dagen is die niet meer toegankelijk en krijgen wij deze melding:

Not Found
The requested document was not found on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Web Server at disabled.hosting2go.nl


Wij vermoeden dat het ook niet binnen een aantal dagen weer online zal zijn. Wat is ermee aan de hand ? Het is een medisch getint forum, wat best belangrijk is.

Moeten wij de hoop opgeven en op de een of andere manier zelf een ander forum opzetten ? Wij hebben geen backups...dus alles is ws verloren gegaan.

Kom net kijken in dit wereldje en heb er niet echt veel verstand van. Is er iemand die mij zou kunnen/willen helpen ?

Greetz,

Marianne

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Bericht door MoonCatcher » 16 mar 2007, 15:32

zou eens contact opnemen met je host.

citroen2005
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mar 2007, 15:20
Locatie: Dinxperlo

Bericht door citroen2005 » 16 mar 2007, 17:24

Hoi Mooncatcher,

Het probleem is dat wij toen gebruik gemaakt hadden van een "gratis forum". Dit is niet door mij geregeld, maar ik ben nu aan het uitzoeken of ik de boel kan herstarten.

Contact opnemen met de host kan dus niet helaas.

Iemand nog meer ideeen ?

Greetz,

Marianne

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 16 mar 2007, 17:26

Als de pagina's gewoon niet meer online zijn (wat de oorzaak 9 van de 10 keer is bij 404 errors binnen phpBB), dan ben ik bang dat we niets voor je kunnen doen...

En bij een gratis host kun je de database ook niet benaderen, dus ik ben bang dat het doek voor jullie forum gevallen is... :(

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Bericht door MoonCatcher » 16 mar 2007, 17:28

hosting2go is niet een gratis host toch? heb je dat forum van iemand overgenomen die er voor betaalde? Dan zou ik die persoon maar eens contacteren. Anders ben ik het met prophecy eens, en kun je niks meer doen.

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 16 mar 2007, 17:30

MoonCatcher schreef:hosting2go is niet een gratis host toch? heb je dat forum van iemand overgenomen die er voor betaalde? Dan zou ik die persoon maar eens contacteren. Anders ben ik het met prophecy eens, en kun je niks meer doen.
Onderstaande zegt genoeg neem ik aan? ;)
citroen2005 schreef:Het probleem is dat wij toen gebruik gemaakt hadden van een "gratis forum". Dit is niet door mij geregeld, maar ik ben nu aan het uitzoeken of ik de boel kan herstarten.

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Bericht door MoonCatcher » 16 mar 2007, 17:33

nee je kan het op 2 manieren uitleggen.
Als iets hier tussen staat "" hoeft dat niet letterlijk dat te betekenen. Als iemand anders dat geregeld heeft kan het zijn dat marianne een forum heeft overgenomen van iemand die een site had gehost door hosting2go en daarvoor betaalde. Misschien is de gebruiker geen klant meer daar en is het hele zooitje verwijderd zonder marianne in te lichten.

Gebruikersavatar
Ramon Fincken
Berichten: 2552
Lid geworden op: 27 nov 2005, 23:15
Locatie: Diemen
Contacteer:

Bericht door Ramon Fincken » 17 mar 2007, 19:18

wat is je forum url?
Freelance webdevelopment, including phpbb2 scripting!

Website founder van: phpBBinstallers.net phpBBantispam.com
Mods: zie op http://www.phpbb.com Blog in wording: RamonFincken.com

citroen2005
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mar 2007, 15:20
Locatie: Dinxperlo

Bericht door citroen2005 » 21 mar 2007, 12:00

Hi,

Zero Override...we zijn helaas niet allemaal zo slim als jij, dus ik ben blij dat sommigen eerst denken voor ze wat zeggen ! Mooncatcher...thx !

Het blijkt nu inderdaad zo te zijn, dat het forum "door anderen opgezet en aangemeld" het niet meer doet omdat er niet betaald is. Ik kende heel die gasten niet.

Inmiddels ben ik zo slim geweest, ja ja..domme blondjes kunnen ook leren, zelf een abo. aan te vragen en vandaag heb ik daar de gegevens van gekregen. Iemand anders, die ik wel persoonlijk ken :wink: . gaat mij helpen het phpbb on-line te krijgen en daarna ga ik er weer gezelli mee in de weer want over het forum zelf was ik heel goed te spreken !\

Greetz,

Marianne

Gesloten