- Wat is het probleem? Ik wil weten hoe ik het beste men database overzet op men nieuw systeem
Wanneer ontstond het probleem? Het probleem zal zich strax voordoen als ik dit allemaal ga doen zondagmiddag
Adres van je forum: nvt
Modifications op je forum: Jazeker maar is een te lang lijstje en is niet nodig hier
Huidige stijl: Morpheus
phpBB versie: 2.0.22
Waar is je forum gehost: Zenid
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Ja heb niets anders gedaan ...
Nu terzake, ik ben dus eindelijk klaar met het forum, dat forum zal in de plaats komen van een forum dat al 2-3 jaar bestaat (op phpbb 2.0.20 nu), zondag ga ik het nieuwe forum in de plaats zetten, maar natuurlijk wil ik de members en berichten behouden, nu is het probleem dat bij deze nieuwe versie mods bijgekomen zijn, maar ook weggelaten daardoor zijn er te veel en te weinig queries ?? nuja die rijen waar de instellingen staan en waar per member meestal iets anders staat.
kan ik gewoon enkel de delen overplaatsen die moeten, en de nieuwe die staan dan gewoon op 0 en dat moet dan nog gedaan worden per gebruiker voorzichzelf (geboortedatum, geslacht, ...)
enzovoort, ik hoop dat je het snapt ander leg ik wel beter uit als je zegt wat er juist onduidelijk is
alvast bedankt