Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
reinout
Bericht
door reinout » 10 mar 2007, 10:26
Hallo,
ik denk niet dat ik deze hier goed post maar zag niet echt een topic waar die ook wel kon stana dus
Maja genoeg gepraat.
Ik heb op me forum het probleem dat topic's openen zeeer langzaam gaat als je dan weer naar het begin van het forum gaat ben je er zo maar wil je wat berichten lezen dan moet je goed lang wachten voordat het geladen is.
Iemand een idee hoe het kan ?:S het moet echt snel opgelost worden want dit kost me veel leden.
alvast bedankt!
Ohja dit is me site
http://www.fox-tuning.nl ( mag ik die hier neer zette ?) is nie als spam bedoelt
-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 10 mar 2007, 11:37
Kun je eerst de
phpBB copyright regel terug zetten? Stuur me een PM als je dit gedaan hebt, dan heropen ik dit topic.
En plaats volgende keer trouwens een link direct naar je forum.
-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 12 mar 2007, 19:56
Ik krijg de indruk dat dit mogelijk met avatars te maken heeft, gezien alleen viewtopic langzaam opent. Verwijder de avatar van "invissvenska" eens..?
-
Coen
Bericht
door Coen » 12 mar 2007, 19:59
Spambot schreef:Ik krijg de indruk dat dit mogelijk met avatars te maken heeft, gezien alleen viewtopic langzaam opent. Verwijder de avatar van "invissvenska" eens..?
Ik denk ook dat het daar aan ligt, images van Imageshack staan niet bekend om hun snelle laadtijden..

-
reinout
Bericht
door reinout » 12 mar 2007, 20:39
Spambot schreef:Ik krijg de indruk dat dit mogelijk met avatars te maken heeft, gezien alleen viewtopic langzaam opent. Verwijder de avatar van "invissvenska" eens..?
gebruikerslijst laad ook nie heel snel maar ik zal ff die ene avater verwijdere
-
Coen
Bericht
door Coen » 12 mar 2007, 20:43
Inderdaad, de memberlist.php is ook traag, maar je hebt daar geen (zichtbare) MODs geïnstalleerd is het wel?
Raar is dat. Wat voor MODs heb je verder geïnstalleerd op je forum?

-
reinout
Bericht
door reinout » 12 mar 2007, 20:47
Prophecy schreef:Inderdaad, de memberlist.php is ook traag, maar je hebt daar geen (zichtbare) MODs geïnstalleerd is het wel?
Raar is dat. Wat voor MODs heb je verder geïnstalleerd op je forum?

uhm wat bedoel je daarmee? zijn 3 mods op het forum excl. me zelf
-
ElbertF
-
Contacteer:
Bericht
door ElbertF » 12 mar 2007, 20:48
Modificaties, niet moderators.. Heb je iets aangepast aan de code van je forum?
-
reinout
Bericht
door reinout » 12 mar 2007, 20:55
Spambot schreef:Modificaties, niet moderators.. Heb je iets aangepast aan de code van je forum?
ja dat is gebeurt, ik zelf regel niet alles dus vandaar dat ik niet alles weet maar ik vraag het wel even aan de jongen die zich daar mee besig houd.
edit: ik merk wel dat als ik nou topic's open waar geen of nauwelijks avaters of sign's in staan sneller opend dus zou wel een van de oorzaken kunnen zijn. avaters moet dus eigenlijk op de eigen server lijkt me