verwijderen form

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
eissies
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2007, 09:05

verwijderen form

Bericht door eissies » 14 feb 2007, 09:43

Support Template
  • Wat is het probleem?
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://
    Modifications op je forum:
    Huidige stijl:
    phpBB versie:
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Overige opmerkingen:


ik heb ook een forum, maar wil deze weer verwijderen weet iemand hoe ik dit moet doen??omdat ik verder niet wist wat te doen heb ik de forum gesloten kan nu ook niet meer inloggen maar hoe verwijder ik nu alles

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 14 feb 2007, 10:01

De mappen kun je gewoon verwijderen op dezelfde manier als dat je ze er op gezet hebt, waarschijnlijk via FTP, alleen nu gooi je de mappen weg.

In de database kun je de tabellen weg gooien, middels een applicatie als phpMyAdmin, wat je waarschijnlijk wel voorhanden hebt, of je moet een gratis host hebben. Als je een gratis host hebt, is het raadzaam om contact op te nemen met die mensen! :)

Markiee
Berichten: 613
Lid geworden op: 23 dec 2006, 16:07
Contacteer:

Bericht door Markiee » 14 feb 2007, 10:14

Even een aanvulling:
De map 'cache' kun je waarschijnlijk niet verwijderen via je FTP omdat er verborgen beveiligingsmappen in staan.
Oplossing: Bij je FTP-instellingen verborgen bestanden weergeven toestaan.

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 795
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:17
Locatie: Biertje?

Bericht door Aeolus » 14 feb 2007, 10:14

*kuch* supporttemplate invullen?
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20298
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 14 feb 2007, 10:48

Markiee schreef:Even een aanvulling:
De map 'cache' kun je waarschijnlijk niet verwijderen via je FTP omdat er verborgen beveiligingsmappen in staan.
Oplossing: Bij je FTP-instellingen verborgen bestanden weergeven toestaan.
1. phpBB2 gebruikt die standaard niet
2. Dit is enkel bij sommige hosts, ik heb hem nog nooit (en heb al aardig wat hosts gehad ;)) niet kunnen verwijderen
Aeolus schreef:*kuch* supporttemplate invullen?
Niet echt nodig hier he :roll:

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 795
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:17
Locatie: Biertje?

Bericht door Aeolus » 14 feb 2007, 11:44

paul schreef:
Aeolus schreef:*kuch* supporttemplate invullen?
Niet echt nodig hier he :roll:
Het invullen van de supporttemplate heeft altijd nut. Een van de dingen die er nu een paar keer gevraagd is is waar en zo ja, hoe het forum gehost is. De antwoord op die vraag is nog niet gekomen terwijl we het allang hadden geweten wanneer de supporttemplate wel ingevuld was.

Mijn vermoeden is dat deze gebruiker een gebruiker is van een messageboard-like dienst, die kans is iig groot. Als dat het geval is, dan zijn alle antwoorden die tot nu toe in dit topic al gegeven zijn volledig nutteloos. Hoe dan ook, baat het niet dan schaadt het niet. Iemand die niet voldoende kennis heeft om zelf te kunnen bepalen hoe deze zijn/haar forum moet verwijderen, heeft ook niet voldoende kennis om zelf te kunnen bepalen of de gegevens die in de supporttemplate ingevuld moeten worden van belang zijn in dit issue of niet.

(no offence naar de mensen die niet veel kaas gegeten hebben van de techniek erachter of mischien niet weten hoe ze een forum moeten verwijderen, want daar zijn wij uiteraard voor om te helpen ! )
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 14 feb 2007, 12:01

Heren, laten we deze discussie ergens anders voeren en er eerst achter proberen te komen wat voor een host eissies heeft! :)

Dus, eissies laat even weten waar je forum gehost is, dan kunnen we verder! :thumb:

Stijn Herreman
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 dec 2006, 22:30
Locatie: Roeselare, West-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Stijn Herreman » 14 feb 2007, 12:32

Net zoals Aeolus denk ik dat het een messageboard.nl o.i.d. is.
Als je weet hoe je de files moet uploaden dan weet je toch wel hoe je ze moet verwijderen..

Markiee
Berichten: 613
Lid geworden op: 23 dec 2006, 16:07
Contacteer:

Bericht door Markiee » 14 feb 2007, 15:28

paul schreef:
Markiee schreef:Even een aanvulling:
De map 'cache' kun je waarschijnlijk niet verwijderen via je FTP omdat er verborgen beveiligingsmappen in staan.
Oplossing: Bij je FTP-instellingen verborgen bestanden weergeven toestaan.
1. phpBB2 gebruikt die standaard niet
2. Dit is enkel bij sommige hosts, ik heb hem nog nooit (en heb al aardig wat hosts gehad ;)) niet kunnen verwijderen
Het is zo dat in die map verborgen bestanden zitten en je deze eerst zult moeten veranderen voordat je de map cache kunt verwijderen.

Gebruikersavatar
Fridge
Berichten: 1028
Lid geworden op: 25 sep 2006, 19:22
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Fridge » 14 feb 2007, 15:32

Markiee schreef:Het is zo dat in die map verborgen bestanden zitten en je deze eerst zult moeten veranderen voordat je de map cache kunt verwijderen.

Code: Selecteer alles

<?
function DelDir($dirname){
    if (!file_exists($dirname)) {
        return false;
    }
    if (is_file($dirname)) {
        return unlink($dirname);
    }
    $dir = dir($dirname);
    while (false !== $entry = $dir->read()) {
         if ($entry == '.' || $entry == '..') {
            continue;
        }
        DelDir("$dirname/$entry");
    }
    $dir->close();
    return rmdir($dirname);
}

DelDir("MAPNAAM");

?>
MAPNAAM veranderen in de naam van de map die verwijderd moet worden, opslaan als bijv. delete.php en uitvoeren, haal ik alle onwillige mappen mee van mijn/een server :wink:

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20298
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 14 feb 2007, 16:17

Markiee schreef:
paul schreef:
Markiee schreef:Even een aanvulling:
De map 'cache' kun je waarschijnlijk niet verwijderen via je FTP omdat er verborgen beveiligingsmappen in staan.
Oplossing: Bij je FTP-instellingen verborgen bestanden weergeven toestaan.
1. phpBB2 gebruikt die standaard niet
2. Dit is enkel bij sommige hosts, ik heb hem nog nooit (en heb al aardig wat hosts gehad ;)) niet kunnen verwijderen
Het is zo dat in die map verborgen bestanden zitten en je deze eerst zult moeten veranderen voordat je de map cache kunt verwijderen.
Er zitten geen verborgen mappen in, hooguit FILES zonder naam, maar met enkel een extensie. En again, lang niet alle hosts verbergen die.

Gesloten