- Wat is het probleem? ik wil graag data uit mn oude forum (2.0.22) in een ander forum imporrteren (2.0.21)
Wanneer ontstond het probleem? toen ik erachter kwam dat de backupfunctionaliteit niet meer werkte...
Adres van je forum: http://www.sarah-jools.nl/zilversteinlaan/forum
Modifications op je forum:
Huidige stijl: silver
phpBB versie: 2.0.21
Waar is je forum gehost: ic-s.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? yep, geprobeerd de joomla bridge inte stellen...meaar helaas!
Ik had dus een losstaand forum (20.22) en daar wilde ik een bridge met joomla mee maken. Niet goed gekeken naar versies en zodoende is dat forum niet meer bereikbaar en screwed up... database gebruikt dezelfde als joomla overigens.
Nu heb ik, vanwege compatability met die bridge 2.2.021 forumpje neergezet, maar wil ik uiteraard wel graag users, posts en opzet migreren naar t nieuwe forum.
Export import werkt door aanpassing van wat files niet meer...
Ik heb wel gezien met phpmyadmin dat alles binnen dezelfdde database zit, maar ben verdergeen sql goeroe, dus zelf in de tabellen rotzooien leek me geen goed idee...
Kan iemand me vertellen of wellicht de tabellen van 2.0.21 en 22 qua opzet t zelfde zijn?? Zo ja: dan kan ik die neem ik aan gewoon renamen binnen de databse en t zou moeten werken.... of denk ik dan te simpel...???
Ik hoor graag vn jullie!
Dennis