instructie filmpje

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
daveytave

instructie filmpje

Bericht door daveytave » 08 feb 2007, 11:46

Support Template
  • Wat is het probleem? installeren gaat niet zoals het hoort volgens mij
    Wanneer ontstond het probleem? toen ik een forum aan wou maken
    Adres van je forum: is er nog niet
    Modifications op je forum:
    Huidige stijl: -
    phpBB versie: -
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? -
Overige opmerkingen:
ik heb geprobeerd een forum aan te maken alleen het lukt nog niet echt ik heb geprobeerd de instructies te volgen alleen an denk ik dat het gelukt is en dan test ik het uit en dan komt er niks. dus kan iemand misschien een instructie filmpje maken over hoe je een forum installeert. als je een filmpje heb gemaakt kan je hem naar Davey_dj@hotmail.com sturen. alvast bedankt.

davey,

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 08 feb 2007, 11:49

daveytave

Bericht door daveytave » 08 feb 2007, 12:11

ik was zelfs nog niet eens zover ik was nog met het unzippen bezig alleen ik snap niet waar ik wat heen moet slepen is daar misschien ook filmpje over dat ander filmpje is wel duidelijk. dus is er ook nog een filmpje over het begin van downloaden en wat waar allemaal moet staan

Stijn Herreman
Contacteer:

Bericht door Stijn Herreman » 08 feb 2007, 12:38

daveytave schreef:ik was zelfs nog niet eens zover ik was nog met het unzippen bezig alleen ik snap niet waar ik wat heen moet slepen is daar misschien ook filmpje over dat ander filmpje is wel duidelijk. dus is er ook nog een filmpje over het begin van downloaden en wat waar allemaal moet staan
Dus je hebt de bestanden uitgepakt?
Dat filmpje toont wat je moet doen nadat je het hebt uitgepakt, en het toont volledig hoe je het moet installeren.

daveytave

Bericht door daveytave » 08 feb 2007, 13:28

maar ik weet juist niet wat ik uit moet pakken en waar ik dan wat moet neerzetten is daar misschien ook een filmpje over

special18
Contacteer:

Bericht door special18 » 08 feb 2007, 14:00

Als u een domain heeft bijv http://www.blabal.net en u wilt een forum aanmaken dat kun je dan in een subfolder doen maak je een nieuwe map aan en dan wordt het http://www.blabal.net/phpbb2 dan upload u de installatie folder daar en volg je de instructies van het filmpje..
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Gesloten