Mail error
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mail error
Hi,
Kheb een hele irritante error.. Als een gebruiker een email wil versturen naar iemand krijgt die deze error:
Ran into problems sending Mail. Response: 535 5.7.0 Authentication failed
DEBUG MODE
Line : 132
File : smtp.php
En als ik in configuratie SMTP uit zet.. dan krijg ik weer een andere error iets met MAIL maar ook DEBUG MODE.. in line 235 dacht ik
Die bovenste error komt ook soms als er iemand iets post.. ik denk dat het is als iemand een bericht wilt ontvange als er gereageerd is op een bepaalde topic..
Ik denk dat het komt door de update van phpBB
Please help me hiermee want ik kan er hier nergens iets over vinden..
ALVAST BEDANKT!
Kheb een hele irritante error.. Als een gebruiker een email wil versturen naar iemand krijgt die deze error:
Ran into problems sending Mail. Response: 535 5.7.0 Authentication failed
DEBUG MODE
Line : 132
File : smtp.php
En als ik in configuratie SMTP uit zet.. dan krijg ik weer een andere error iets met MAIL maar ook DEBUG MODE.. in line 235 dacht ik
Die bovenste error komt ook soms als er iemand iets post.. ik denk dat het is als iemand een bericht wilt ontvange als er gereageerd is op een bepaalde topic..
Ik denk dat het komt door de update van phpBB
Please help me hiermee want ik kan er hier nergens iets over vinden..
ALVAST BEDANKT!
Re: Mail error
- Heb je het wachtwoord toevallig veranderd van die SMTP mail account?WauWsy schreef:Response: 535 5.7.0 Authentication failed
- Kloppen de login gegevens wel?
Geen flauw idee.. Me host en ik weten niet waar we moeten zoeken..
Daarom vraag ik jullie voor ideeen enz.. Want als ik lees wat jullie allemaal weten poeh petje af
Maar ik zal die gegevens controleren
Me host had wel verteld dat ik een hacker heb gehad die verstuurde spam via mijn forum naar andere... Kan hij iets gedaan hebben?
Daarom vraag ik jullie voor ideeen enz.. Want als ik lees wat jullie allemaal weten poeh petje af

Maar ik zal die gegevens controleren
Me host had wel verteld dat ik een hacker heb gehad die verstuurde spam via mijn forum naar andere... Kan hij iets gedaan hebben?
- Carlo Claessen
lol, veel hosters vertellen tegen de NOOBS, sorry voor de benaming, dat het gelijk om hackers gaat.WauWsy schreef:Me host had wel verteld dat ik een hacker heb gehad die verstuurde spam via mijn forum naar andere... Kan hij iets gedaan hebben?
veelal gaat het om een verkeerd afgestelde server waar ongewenste gasten dus gebruik maken van je mailserver.
dit valt niet onder de term hackers.
echter na dit te lezen geloof ik dat je toch nog eens moet aankloppen bij je hoster, geloof dat die zijn instellingen eens moet nalopen.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien