- Wat is het probleem?
Elke dag registreren wel enkele fake personen op een van mijn forums.
Het topic http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=34071 heb ik gelezen.
Op zich geen probleem, mits ik als moderator de registraties moet goedkeuren.
De visual registratie staat aan. Hoe kan een een script de code in hemelsnaam lezen (dat is toch geen tekst, maar eerder een jpeg) ?
In hoger genoemde staat een ganse reeks aan anti-spam mods.
Welke 1 of 2 zijn echt aan te raden ? Ik veronderstel dat je er geen 47 moet installeren ....
Vriendelijke groeten,
Diederik
fake registraties
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

fake registraties
Support Template
Ik zou bij registratie door beheerder bij een groot forum niet aanzetten,
Eerder aktivatie bij gebruiker, vervolgens controlleer je of de visuele aktivatie goed aan staat.
Daarna zou je eventeueel wat mods en Dit lijstje
kunnen installeren , ik zou eerder gaan om de registratie "true" en "agree" te veranderen.
De registrion hash modificatie.
Nou doordat de code van phpBB 2 allang is gekraakt, maken ze een spamscript waar bij ze het makkelijk kunnen mass registeren.
maar eerder zou ik ook denken dat er gewoon gebruikers achter zitten die spam accountends registeren.
Eerder aktivatie bij gebruiker, vervolgens controlleer je of de visuele aktivatie goed aan staat.
Daarna zou je eventeueel wat mods en Dit lijstje
kunnen installeren , ik zou eerder gaan om de registratie "true" en "agree" te veranderen.
De registrion hash modificatie.
Nou doordat de code van phpBB 2 allang is gekraakt, maken ze een spamscript waar bij ze het makkelijk kunnen mass registeren.
maar eerder zou ik ook denken dat er gewoon gebruikers achter zitten die spam accountends registeren.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Bedankt voor je antwoord.
Die visuele activatie staat op (heb ik geprobeerd door zelf een ander account aan te maken).
'Dit lijstje' waar je naar verwijst, zal ik eens rustig doornemen.
Misschien bedoel je wel wat ik bedoelde. Gebruikers kunnen registreren, maar ik moet hun daarna activeren (toelaten op het forum).Ik zou bij registratie door beheerder bij een groot forum niet aanzetten,
Die visuele activatie staat op (heb ik geprobeerd door zelf een ander account aan te maken).
'Dit lijstje' waar je naar verwijst, zal ik eens rustig doornemen.