vraagje, ik krijg deze foutmelding, maar mijn members niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

vraagje, ik krijg deze foutmelding, maar mijn members niet
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webadmin-nl@lycos-europe.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
hoe kan dit
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webadmin-nl@lycos-europe.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
hoe kan dit
Ligt aan de mail functie. Moet je maar eens de topic watch in de tabellen wissen. Gelijk opgelost
maar dan krijg je geen notify meer he 

Bezoek ook ns mn site:
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org
Laturzzz,
Duvelske
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org
Laturzzz,
Duvelske
Dat weet ik niet, wellicht klik jij de verkeerde topics aan.sanjay schreef:maar hoe komt het dan dat mijn members het niet krijgen en ik wel??podium4 schreef:Een van de verrassingen van lycos.... heb geduld ze zullen het ooit oplossen....

Ik vind het nogal een vage oplossing, die error zul je dan ook krijgen bij account registratie, bij het opvragen van het password, bij mass emails, bij het versturen van mail via het forum (mits ingeschakeld) en eventueel door mods verstuurde mails.
Als je het toch volgens Richard's manier wilt doen verwijder je het volgende in profile_add_body.tpl:
het volgende in profile_add_body.tpl:
en het volgende in viewtopic_body.tpl:
Daarna ga je naar phpMyAdmin (phpMijnAdmin) en empty (leeg), (niet drop (verwijder)) je de tabel phpbb_topics_watch. 
Als je het toch volgens Richard's manier wilt doen verwijder je het volgende in profile_add_body.tpl:
Code: Selecteer alles
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_NOTIFY_ON_REPLY}:</span><br />
<span class="gensmall">{L_NOTIFY_ON_REPLY_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2">
<input type="radio" name="notifyreply" value="1" {NOTIFY_REPLY_YES} />
<span class="gen">{L_YES}</span>
<input type="radio" name="notifyreply" value="0" {NOTIFY_REPLY_NO} />
<span class="gen">{L_NO}</span></td>
</tr>
<!-- BEGIN switch_notify_checkbox -->
<tr>
<td>
<input type="checkbox" name="notify" {S_NOTIFY_CHECKED} />
</td>
<td><span class="gen">{L_NOTIFY_ON_REPLY}</span></td>
</tr>
<!-- END switch_notify_checkbox -->
<span class="gensmall">{S_WATCH_TOPIC}</span><br />

maar kunnen de members dan nog wel, een mailtje ontvangen om hun geregistreerde account te bevestigen??mosymuis schreef:Ik vind het nogal een vage oplossing, die error zul je dan ook krijgen bij account registratie, bij het opvragen van het password, bij mass emails, bij het versturen van mail via het forum (mits ingeschakeld) en eventueel door mods verstuurde mails.
het volgende in profile_add_body.tpl:Code: Selecteer alles
<tr> <td class="row1"><span class="gen">{L_NOTIFY_ON_REPLY}:</span><br /> <span class="gensmall">{L_NOTIFY_ON_REPLY_EXPLAIN}</span></td> <td class="row2"> <input type="radio" name="notifyreply" value="1" {NOTIFY_REPLY_YES} /> <span class="gen">{L_YES}</span> <input type="radio" name="notifyreply" value="0" {NOTIFY_REPLY_NO} /> <span class="gen">{L_NO}</span></td> </tr>
en het volgende in viewtopic_body.tpl:Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN switch_notify_checkbox --> <tr> <td> <input type="checkbox" name="notify" {S_NOTIFY_CHECKED} /> </td> <td><span class="gen">{L_NOTIFY_ON_REPLY}</span></td> </tr> <!-- END switch_notify_checkbox -->
Daarna ga je naar phpMyAdmin (phpMijnAdmin) en empty (leeg), (niet drop (verwijder)) je de tabel phpbb_topics_watch.Code: Selecteer alles
sanjay schreef:maar kunnen de members dan nog wel, een mailtje ontvangen om hun geregistreerde account te bevestigen??mosymuis schreef:Ik vind het nogal een vage oplossing, die error zul je dan ook krijgen bij account registratie, bij het opvragen van het password, bij mass emails, bij het versturen van mail via het forum (mits ingeschakeld) en eventueel door mods verstuurde mails.
<tr> <td class="row1"><span class="gen">{L_NOTIFY_ON_REPLY}:</span><br /> <span class="gensmall">{L_NOTIFY_ON_REPLY_EXPLAIN}</span></td> <td class="row2"> <input type="radio" name="notifyreply" value="1" {NOTIFY_REPLY_YES} /> <span class="gen">{L_YES}</span> <input type="radio" name="notifyreply" value="0" {NOTIFY_REPLY_NO} /> <span class="gen">{L_NO}</span></td> </tr>
<!-- BEGIN switch_notify_checkbox --> <tr> <td> <input type="checkbox" name="notify" {S_NOTIFY_CHECKED} /> </td> <td><span class="gen">{L_NOTIFY_ON_REPLY}</span></td> </tr> <!-- END switch_notify_checkbox -->
Daarna ga je naar phpMyAdmin (phpMijnAdmin) en empty (leeg), (niet drop (verwijder)) je de tabel phpbb_topics_watch.Code: Selecteer alles
TAdaa weeral een optie dat lycos suckt
1: neem beter http://www.50free.com
2: of neem een betaalde host
ps : ik heb zelf http://www.50free.com
soms is ei wel 1 minutje down maar dat heb je ook bij lycos
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
hoe kom ik bijv bij viewtopic_body.tplmosymuis schreef:Ik vind het nogal een vage oplossing, die error zul je dan ook krijgen bij account registratie, bij het opvragen van het password, bij mass emails, bij het versturen van mail via het forum (mits ingeschakeld) en eventueel door mods verstuurde mails.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Als hij een andere template heeft als sub* komt dat stuk allicht niet precies overeen, zoek dan naar {L_NOTIFY_ON_REPLY} en verwijder de bijbehorende tabelrij. 

Dat staat los van deze wijzigingen, maar als de mailer niet werkt wordt dat mailtje ook niet verstuurd nee.sanjay schreef:maar kunnen de members dan nog wel, een mailtje ontvangen om hun geregistreerde account te bevestigen??