Metaname

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
trinitron
Contacteer:

Metaname

Bericht door trinitron » 14 nov 2002, 08:33

Mischien is het handig om een metaname op deze site te zetten zodat de website goed te vinden is. Voor een generator voor je metaname kun je bijvoorbeeld terecht bij Leejoo.nl. hierdoor is je forum gemakkelijker te vinden voor zoekmachines. Mischien een tip voor alle forum-beheerders hier en vooral voor de webmaster van phpbb.nl.

Trinitron

-@^@-

Bericht door -@^@- » 14 nov 2002, 09:50

Zo te zien zit je er helemaal bovenop! :)

trinitron
Contacteer:

Bericht door trinitron » 14 nov 2002, 11:34

-@^@- schreef:Zo te zien zit je er helemaal bovenop! :)
Moet ook, want dit forum moet wel bekend worden natuurlijk. Er zijn veel mensen die ondersteuning willen voor phpbb en Nederlands spreken. Er zijn wel veel Engelse forums voor ondersteuning, maar nederlands is altijd beter.

Trinitron

-@^@-

Bericht door -@^@- » 14 nov 2002, 12:07

Zelf heb ik er geen moeite mee, maar dat zal wel komen omdat ik van oorsprong geen nederlands spreek ;)

Ik denk wel dat dit forum de aandacht verdient om goed up-to-date te houden en dan ook de laatste speeltjes aan de gebruiker tentoon te stellen, als het zonder publicatie al aardig loopt zal het met bekendheid helemaal goed gaan :)

Bdw kwam ik hier terecht omdat ik snel de phpbb site moest hebben en per ongeluk .nl aan het eind typte :-o :)

trinitron
Contacteer:

Bericht door trinitron » 14 nov 2002, 13:21

Bdw kwam ik hier terecht omdat ik snel de phpbb site moest hebben en per ongeluk .nl aan het eind typte
Ik kwam hier op terecht toen ik zocht naar nederlandse forum over phpbb ondersteuning :) . En is gelukt ook nog moet ik zeggen

Gesloten