Hallo,
Ik ben bezig om mijn forum geheel te vernieuwen, zowel verandering van host (dataverkeer) als verandering van forum indeling en exta mods erbij.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de gegevens van het huidige forum straks te gaan gebruiken in het nieuwe forum, ik denk hierbij aan de gebruikerslijst, posts, enz.
Is dit mogelijk? of wil dit alleen maar als ik hetzelfde gebruik als dat ik nu gebruik?
Waarom wil ik veranderen? Omdat het een druk forum is waarbij ik graag de mensen een aantal nieuwtjes wil aanbieden zoals een nickpage, fotoalbum, kalender enz.
Wie weet de antwoorden op mijn vragen?
Alvast bedankt.
Van 2.0.4 naar 2.0.6 en meer
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

als je nog geen mod's hebt geinstalleerd kun je gewoon effe 2.0.6 installeren en dan de backup van 2.0.4 terugzetten....
Als je al mods had geinstalleerd ben je die kwijt als je het op die manier doet.... maar je kunt natuurlijk bij 2.0.4 blijven...
Als je al mods had geinstalleerd ben je die kwijt als je het op die manier doet.... maar je kunt natuurlijk bij 2.0.4 blijven...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Zo te horen heb je phpBB plus..
Moet je gewoon ff je db kopieeren en plakken in je nieuwe db.. en in config.php en prefix_config ff je adres veranderen..
Moet je gewoon ff je db kopieeren en plakken in je nieuwe db.. en in config.php en prefix_config ff je adres veranderen..
[+] Isento at DeviantArt