Copyright..?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Copyright..?
Heya,
Ik heb een probleem. Ik wil graag mijn eigen template maken, maar ik weet niet hoe ik die Copyright van mezelf derop moet zette. Meestal zetten de mensen het boven "Powered by phpBB" maar der zijn ook mensen die het helemaal aan het begin van de pagina zetten..
1) Hoe doen ze dat? Want dat wil ik ook zetten
2) In welke .php file moet ik kijken om m'n eigen copyright derop te zette
Alvast Bedankt
Ik heb een probleem. Ik wil graag mijn eigen template maken, maar ik weet niet hoe ik die Copyright van mezelf derop moet zette. Meestal zetten de mensen het boven "Powered by phpBB" maar der zijn ook mensen die het helemaal aan het begin van de pagina zetten..
1) Hoe doen ze dat? Want dat wil ik ook zetten
2) In welke .php file moet ik kijken om m'n eigen copyright derop te zette
Alvast Bedankt
I will be the Bravehearted warrior...
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Hier op dit forum: http://www.phpbb.com/phpBB/viewforum.php?f=23 kan je veel dingen vinden dat je helpt bij het maken van een template.
Gebruik anders daar de Search functie.
Gebruik anders daar de Search functie.

lastmodified.net
Wijziging: Als je problemen zoekt, pak dan een redelijk formaat steen, loop naar de dichtsbijzijnde politie bureau en gooi die steen daar door een raam. Maar ga hier geen ruzie zitten zoeken. Denken moet je aan een paard overlaten die heeft het hoofd groter dan jou!!
WebmasterX
WebmasterX
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
Moet jij is naar mij luisteren..
Zogenaamde Allesweter..
JIJ bent begonnen met ruzie te zoeken en dan probeer je nog de schuld in mijn schoenen te schuiven ook? Tisk, tisk, tisk.. Kzou me eerder schamen als ik in jouw schoenen stond.. Want je weet dat ik gelijk heb en tog probeer je ervoor te zorgen dat ik ongelijk heb..
@Iedereen die me heeft geholpen, Thanx
Ban me maar van dit forum, want ik zal hier waarschijnlijk tog nooit meer terug komen..
@Wolfie Again, Probeer niet mensen snel te beoordelen want dan krijg je langzaamaan een slechte naam.. Bye Iedereen..
Zogenaamde Allesweter..
JIJ bent begonnen met ruzie te zoeken en dan probeer je nog de schuld in mijn schoenen te schuiven ook? Tisk, tisk, tisk.. Kzou me eerder schamen als ik in jouw schoenen stond.. Want je weet dat ik gelijk heb en tog probeer je ervoor te zorgen dat ik ongelijk heb..
@Iedereen die me heeft geholpen, Thanx
Ban me maar van dit forum, want ik zal hier waarschijnlijk tog nooit meer terug komen..
@Wolfie Again, Probeer niet mensen snel te beoordelen want dan krijg je langzaamaan een slechte naam.. Bye Iedereen..
I will be the Bravehearted warrior...
- WebmasterX
- Contacteer: