phpbb en een cms
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

phpbb en een cms
ik heb dus nu een goedlopend en eindelijk een goedwerkend phpbbforum (verse 21)
ik ben al een lange tijd bezig om er een site voor te zetten. Ik was begonnen met e107 maar daar kan ik het forum niet integreren. Overgestapt op Joomla! wat het wel zou moeten kunnen, maar mijn kennis is echt niet genoeg. Joomla is zo uitgebreid en ik snap er helemaal niets van!
zijn er nog meer CMS-en die wel met phpbb werken? via opensoucecms.com veel gevonden maar ik kan daar niet duidelijk uithalen of ze met phpbb werken.
de cms voor phpbb van phpbb hacks kan ik geen voorbeeld van vinden hoe het eruit komt te zien
iemand nog wat linkjes/tips voor mij?
alvast bedankt
ik ben al een lange tijd bezig om er een site voor te zetten. Ik was begonnen met e107 maar daar kan ik het forum niet integreren. Overgestapt op Joomla! wat het wel zou moeten kunnen, maar mijn kennis is echt niet genoeg. Joomla is zo uitgebreid en ik snap er helemaal niets van!
zijn er nog meer CMS-en die wel met phpbb werken? via opensoucecms.com veel gevonden maar ik kan daar niet duidelijk uithalen of ze met phpbb werken.
de cms voor phpbb van phpbb hacks kan ik geen voorbeeld van vinden hoe het eruit komt te zien
iemand nog wat linkjes/tips voor mij?
alvast bedankt
- desmarties
- Contacteer:
Hier kan je die versie van cms (phpbbhacks) werkend zien...site van de maker.. http://www.kohl-net.de?cat=9.
Als je in een installatietekst kijkt van een mod, dan staat daar (vaak) hun site ook in, soms met een demo oid.
Als je in een installatietekst kijkt van een mod, dan staat daar (vaak) hun site ook in, soms met een demo oid.
had ik dus ook al gevonden maar die site deed het niet! inmiddels krijg ik:
ander linkje toevallig?
Code: Selecteer alles
500 Internal Server Error
An internal server error occurred. Please try again later.
- desmarties
- Contacteer:
- desmarties
- Contacteer:
nou wat raar!
hier op school doet hij het dus wel!
maarre die site is meer een soort zoekmachine als een voorbeeld TOCH?
via phpbb.DE heb ik wel een site gevonden (was ook echt de enigste volgens mij..)
http://www.natural-bb.de/
ik ga hem gewoon eens installeren en dan kijk ik zelf wel of het iets is.
met joomla ben ik weer een klein stukje verder maar blijft toch veel te uitgebried voor mijn php kennis
hier op school doet hij het dus wel!
maarre die site is meer een soort zoekmachine als een voorbeeld TOCH?
via phpbb.DE heb ik wel een site gevonden (was ook echt de enigste volgens mij..)
http://www.natural-bb.de/
ik ga hem gewoon eens installeren en dan kijk ik zelf wel of het iets is.
met joomla ben ik weer een klein stukje verder maar blijft toch veel te uitgebried voor mijn php kennis

-
- Contacteer:
voor joomla heb je geen uitgebreide PHP kennis nodig de Mehidi Bridge is makkelijk te installeren op de default theme 

Joomla!/Mambo en PHPbb Bridge Support Joomlabridge.org