Help, Updaten de soep in en Backup doet het niet

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
q1y2s
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2006, 12:35

Help, Updaten de soep in en Backup doet het niet

Bericht door q1y2s » 15 nov 2006, 09:20

Hallo,
Ik heb een probleem (eigenlijk 2)
Ik wou mijn forum updaten en ik had backup gemaakt van de files(uitgezonderd 2 kleine files die al overschreven waren) en van de DB(die is overgens helemaal goed gebackuped). Ik had toen alles geupdate en wou de update instaleren.. Dit ging helemaal fout! Mijn forum kon bij het updaten een of ander smilie ding niet vinden en wou niet verder met het updaten van mijn forum.
Toen probeerde ik mijn forum te openen en toen gaf Lycos (mijn host) aan dat de site niet bestond of verplaatst was. Terwijl ik er zeker van was dat hij nog bestond!

Toen heb ik een ander forum opnieuw geinstaleerd, met de gedachte: als ik daar nu de backup open van de DB is hopenlijk alles terug.
Dus ik de backup uploaden via Administratie Paneel. Alles ging nog correct. Maar toen ik weer mij forum bekeek was hij nog steeds in de begin staat....

Kan iemand mij AUB !! helpen :(
Heb er veel uren in gestoken om hem te maken en zou het prettig vinden als hij terug kan komen!

Alvast bedankt!
q1y2s

q1y2s
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2006, 12:35

Bericht door q1y2s » 16 nov 2006, 21:59

Kunen jullie me Asjeblieft helpen :( :cry: :cry: :cry:
Ik kom er echt niet uit :S

landgraaf
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 okt 2006, 02:32
Contacteer:

Bericht door landgraaf » 17 nov 2006, 01:00

installeer us een orginele versie nog eens ?
alleen de files de er overheen zetten dus / vervangen

q1y2s
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2006, 12:35

Bericht door q1y2s » 17 nov 2006, 14:41

Ik heb de nieuwste versie opnieuw geïnstalleerd... En ik heb bij het Configuratie scherm van de beheerders bij Back-up herstel mijn back-up geladen...
Dan geeft hij aan dat het succesvol geladen is.. Maar dan kijk ik op me forum en dan is er niks veranderd...

q1y2s
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2006, 12:35

Bericht door q1y2s » 02 dec 2006, 08:55

-=BUMP=-
Alsjeblieft mensen.. kan iemand mij helpen ?????
Ik kan me niet voorstellen dat niemand weet wat de oorzaak is... (aangezien bijna alle andere onderwerpen wel beantwoord worden)

Alvast Grandioos bedank!!!

Vriendelijke Groet,
Q1y2s

Gesloten