SMTP settings worden niet geupdate met Firefox

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Black-Hole
Berichten: 127
Lid geworden op: 17 sep 2005, 18:52
Contacteer:

SMTP settings worden niet geupdate met Firefox

Bericht door Black-Hole » 31 okt 2006, 19:45

Ik heb net mijn SMTP-settings ingevuld in het ACP die ik benader via Firefox. Hierin had ik eerst een fout gemaakt, namelijk de SMTP username was fout (kreeg een foutmelding bij het versturen van een mail via het forum). Dit aangepast en vervangen met de juiste username en dit opgeslagen.

Opnieuw een mail verstuurd om te testen of het werkt en jawel, dat gaat nu prima. Als ik nu alleen naar mijn ACP ga dan staat daar alleen nog steeds de foutieve SMTP username maar de mailfunctie werkt wel. Als ik nu via Internet Explorer het ACP benader dan staat er wel de juiste SMTP username.

Hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook in Firefox de juiste settings te zien krijg?

Gebruikersavatar
Jantaxi
Berichten: 332
Lid geworden op: 12 nov 2006, 23:06
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Re: SMTP settings worden niet geupdate met Firefox

Bericht door Jantaxi » 13 nov 2006, 13:35

Black-Hole schreef: Hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik ook in Firefox de juiste settings te zien krijg?
Je hebt waarschijnlijk de optie AUTOAANVULLEN van Firefox aan staan. Die onthoudt dan je gegevens en plaatst die daar waar die denkt dat ze ingevuld moeten worden. Datzelfde probleem zal je hebben als je de gegevens van een gebruiker wilt veranderen...

Er is een MOD die dat kan voorkomen, maar de makkelijkste oplossing is gewoon de optie in Firefox uitzetten. Een andere mogelijkheid is de huidige PW-gegevens te verwijderen. FF zal de eerstvolgende keer dan weer vragen of die het moet onthouden. Kies dan: Nooit voor deze website en het probleem zou opgelost moeten zijn (werkt bij mij tenminste wel)...
Afbeelding

Gesloten