Op phpbbhacks.com is er wel een Statistics Module v2 maar dat vind ik maar niks. Ik wil het uitgebreider.
Met o.a hoe de mensen op het forum zijn gekomen (waarvandaan)
Met referers, datum/tijd, IP enz.
Weet iemand of dit al bestaat?
Of is er interesse om zo iets te maken?
Alvast bedankt
Statistieken mobule voor phpbb2 maar dan heel anders...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Statistieken mobule voor phpbb2 maar dan heel anders...
Jawel, wel eens gehoord van webalizer? Of awstats? Dit zijn geen dingen die binnen phpbb passen, maar wel bestaan. Een beetje hostingservice heeft dit in zijn pakket.Kevinos schreef: Weet iemand of dit al bestaat?
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
Je kan bij Nedstat een account aanmaken en die daan doorlinken naar de hoofdpagina van je forum.
Op mijn forum heb ik dat ook gedaan en dat werkt perfect. Kijk maar eens, dan naar beneden scrollen en op het blauwe grafiekje klikken.
Op mijn forum heb ik dat ook gedaan en dat werkt perfect. Kijk maar eens, dan naar beneden scrollen en op het blauwe grafiekje klikken.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
Jah zo'n dingen kan je, maar hij bedoelt of je dit in je phpbb kan inbouwenheadout schreef:Jawel, wel eens gehoord van webalizer? Of awstats? Dit zijn geen dingen die binnen phpbb passen, maar wel bestaan. Een beetje hostingservice heeft dit in zijn pakket.Kevinos schreef: Weet iemand of dit al bestaat?

Leer nou eens lezen, ik zég toch al dat het niet binnen phpbb pastSPyKoN schreef:
Jah zo'n dingen kan je, maar hij bedoelt of je dit in je phpbb kan inbouwen. Maar AWstats is zeer goed!

http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!