- Wat is het probleem? Een deel van mijn forum is Engelstalig, en een klein deel van mijn adminpaneel, de rest is Nederlandstalig. Dit wil ik graag weer terughebben naar compleet Nederlandstalig
Wanneer ontstond het probleem? Nadat ik de chatboxmod heb geïnstalleerd. Ik was echter vergeten de Nederlandse mappen ook aan te passen, dus heb ik alle aangepaste mappen weer vervangen door de oorspronkelijke (deze had ik vantevoren gekopiëerd)
Adres van je forum: http://www.be-hippy.nl
Modifications op je forum: Geen
Huidige stijl: Swiftblue
phpBB versie: 2.0.20
Waar is je forum gehost: phpbbhost.nl
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Zie "wanneer ontstond het probleem"
Fout met taal forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Fout met taal forum
Support Template
De startpagina is Engelstalig
De knoppen van de startpagina's van de subfora en de topics zijn Nederlandstalig, maar de tekst, dus dingen als "view next topic" is weer Engelstalig..
De pagina die je krijgt wanneer je een reactie wilt geven op een topic is compleet Engelstalig, incl. de knoppen
Ik heb de files die ik aan moest passen voor de chatboxmod vantevoren naar een aparte map op mijn computer gekopiëerd, en deze heb ik vervolgens weer teruggezet toen ik niet tevreden over de mod was. Ik heb de aangepaste files vervolgens verwijderd (als het goed is is dit goed gegaan..)
De knoppen van de startpagina's van de subfora en de topics zijn Nederlandstalig, maar de tekst, dus dingen als "view next topic" is weer Engelstalig..
De pagina die je krijgt wanneer je een reactie wilt geven op een topic is compleet Engelstalig, incl. de knoppen
Ik heb de files die ik aan moest passen voor de chatboxmod vantevoren naar een aparte map op mijn computer gekopiëerd, en deze heb ik vervolgens weer teruggezet toen ik niet tevreden over de mod was. Ik heb de aangepaste files vervolgens verwijderd (als het goed is is dit goed gegaan..)
-
- Contacteer: