Pagina 1 van 1

Instellingen voor een vereniging

Geplaatst: 22 okt 2006, 15:30
door roze
Ik ben mijn vers forum aan het instellen voor onze vereniging.


Er zijn veel instellingen mogelijk heb ik inmiddels gezien. Is er wellicht een tutorial voor een vereniging?
Ik heb een paar soorten gebruikers, zoals ik het u zie:
  • Bezoekers, die een onafgeschermd stukje te zien krijgen zonder inlogcode's
    Verenigingsleden, die na inloggen de algemene berichten kunnen zien, maken en beantwoorden.
    Commissieleden, die na inloggen de algemene berichten en hun commissieberichten kunnen zien, maken en beantwoorden. De moderator van het bestuur moet berichten kunnen verwijderen.
    Bestuursleden, die na inloggen de algemene berichten, alle commissieberichten en alle bestuursberichten kunnen zien, maken en beantwoorden. De moderator van het bestuur moet berichten kunnen verwijderen.
    De forum beheerder, die alle berichten van de algemene v erenigingsberichten moet kunnen zien, maken en beantwoorden. En tevens het forum moet kunnen beheren.
Graag jullie hulp

Geplaatst: 22 okt 2006, 18:22
door clookie

Geplaatst: 22 okt 2006, 18:39
door roze
beste clookie,

Die gebruiksaanwijzing ben ik al aan het doorspitten. Maar wellicht heeft een beheerder van een vereniging het wiel al eens uitgevonden en kan hij mij daarover informeren.

Bedankt voor je antwoord