Instellingen voor een vereniging

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
roze
Contacteer:

Instellingen voor een vereniging

Bericht door roze » 22 okt 2006, 15:30

Ik ben mijn vers forum aan het instellen voor onze vereniging.

Er zijn veel instellingen mogelijk heb ik inmiddels gezien. Is er wellicht een tutorial voor een vereniging?
Ik heb een paar soorten gebruikers, zoals ik het u zie:
  • Bezoekers, die een onafgeschermd stukje te zien krijgen zonder inlogcode's
    Verenigingsleden, die na inloggen de algemene berichten kunnen zien, maken en beantwoorden.
    Commissieleden, die na inloggen de algemene berichten en hun commissieberichten kunnen zien, maken en beantwoorden. De moderator van het bestuur moet berichten kunnen verwijderen.
    Bestuursleden, die na inloggen de algemene berichten, alle commissieberichten en alle bestuursberichten kunnen zien, maken en beantwoorden. De moderator van het bestuur moet berichten kunnen verwijderen.
    De forum beheerder, die alle berichten van de algemene v erenigingsberichten moet kunnen zien, maken en beantwoorden. En tevens het forum moet kunnen beheren.
Graag jullie hulp
Rob Zeijen, Valkenswaard

Afbeelding

clookie

Bericht door clookie » 22 okt 2006, 18:22

roze
Contacteer:

Bericht door roze » 22 okt 2006, 18:39

beste clookie,

Die gebruiksaanwijzing ben ik al aan het doorspitten. Maar wellicht heeft een beheerder van een vereniging het wiel al eens uitgevonden en kan hij mij daarover informeren.

Bedankt voor je antwoord
Rob Zeijen, Valkenswaard

Afbeelding

Gesloten