Fatal error na installeren Birthday Mod

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Kwiebus

Fatal error na installeren Birthday Mod

Bericht door Kwiebus » 11 sep 2006, 12:24

Support Template
  • Wat is het probleem? Ik krijg een Fatal error
    Wanneer ontstond het probleem? Nadat ik via Easymod een Birthday Mod installeerde
    Adres van je forum: http://www.bullengeurenkoffiepraat.nl
    Modifications op je forum: Attachments Mod en Birthday Mod
    Huidige stijl: Diddle
    phpBB versie: 2.0.21
    Waar is je forum gehost: Lycos
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Alleen een Birthday Mod geprobeerd toe te voegen
Overige opmerkingen:

Net heb ik via Easymod geprobeerd een Birthday Mod te installeren. Alles ging goed, de installatie was volgens het rapport goed verlopen en toen ik wilde kijken kreeg ik ineens de volgende melding:
Fatal error: Cannot redeclare mkrealdate() (previously declared in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/includes/functions.php:951) in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/includes/functions.php on line 1096

Wat is er fout gegaan en wat kan ik nog herstellen?

Groeten, Marloes

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 11 sep 2006, 12:36

Je hebt een fout gemaakt in het bestand: /includes/functions.php
Je zou die even moeten hermodden , en vooral rond de line: 1096
(rond bedoel ik zowel erboven als er onder)
Je hebt waarschijnlijk een fout gemaakt met modden.

En die fout is zeker weten nog te herstellen hoor :wink:

Kwiebus

Bericht door Kwiebus » 11 sep 2006, 12:59

Voordat je antwoord gaf, dacht ik slim te zijn om alle bestanden nog eens te uploaden (van voor de installatie van Birthday Mod) in de hoop dat de foute bestanden vervangen werden door de goede. Ik hoopte daarmee dat ik daarna het nog een keer kon proberen, maar nu krijg ik een beginpagina met dat de gevraagde website niet bestaat, verwijderd is, tijdelijk niet bereikbaar, etc.

Komt dat doordat ik alle bestanden opnieuw geupload heb en wat kan ik er aan doen?

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 11 sep 2006, 13:13

Staat de contrib map nog op je ftp zo ja, verwijder die eens.
Ik hoop echter dat jou gegevens nog gewoon correct zijn in het bestand config.php (en niet leeg zijn?)

Ik weet niet wat voor backup die bestanden waren (zijn) , maar iets zegt me dat er verkeerd staat, controlleer eventjes het bestand config.php, en contrib map.

Gesloten