Inloggen via FF wil niet

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Wuppie
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jun 2006, 13:09

Inloggen via FF wil niet

Bericht door Wuppie » 03 sep 2006, 20:08

Support Template
  • Wat is het probleem? Inloggen in Firefox werkt niet (in elk geval niet op mijn PC)
    Wanneer ontstond het probleem? Niet duidelijk te achterhalen, maar bij eerdere versies van Firefox kon het nog wel. Huidige FF versie is 1.5.06
    Adres van je forum: http://bdd-info.nl/enterforum/
    Modifications op je forum: pff weet zo geen namen meer maar vooral beveiligingen tegen hackers en afschermen van gegevens als de gebruikerslijst e.d.
    Huidige stijl: Conundrum 2.0.20 (Mike Lothar)
    phpBB versie: 2.021
    Waar is je forum gehost: Lientje
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? alleen maar de normale updates en verder niets
Overige opmerkingen: Het is niet echt erg maar wel lastig omdat ik nu vaak mails met probleemmeldingen moet beantwoorden dat het alleen in IE explorer werkt. En dat terwijl ik eigenlijk FF ben grrrrrrrrrr.

Ik heb al gezocht op dit forum maar het enige wat ik tegenkom zijn meldingen over dat een template er niet mooi uitziet in FF of dat het bewerken van een profiel niet werkt. Mijn probleem is dus een stadium eerder...inloggen via FF werkt gewoonweg helemaal niet.
De melding is steeds: je hebt een foute of inactieve gebruikersnaam of wachtwoord gebruikt en that's it. Geen clous of aanwizjingen verder.
Het zou leuk zijn als het kan worden opgelost en anders pech en een minpuntje voor FF dan.

Oh en wie het probleem in werking wil zien kan tijdelijk dit gebruiken:

gebruikersnaam: hopeloos
wachtwoord: welkom

Als het anderen wel lukt om via FF met deze gegevens in te loggen is het fijn om te weten waar ik het dan kan zoeken dus dan graag feedback van alle FF nerds :) over welke instellingen ik moet wijzigen of zo.

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 03 sep 2006, 20:14

hier werkt het wel ... mozzila firefox... ben een IE fanaat 8) maar swat volgends mij zit het automatisch inloggen ergens fout ofzo ... kun je dat niet legen/resetten ?

Gebruikersavatar
DaMnNaTiOn
Berichten: 2555
Lid geworden op: 11 dec 2002, 18:29
Locatie: localhost
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 03 sep 2006, 20:16

Zelfs met Safari kan ik inloggen, misschien een bug in Firefox? Misschien een herinstallatie van Firefox?
lastmodified.net

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 03 sep 2006, 21:43

Leeg je cookies eens ;)

Wuppie
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jun 2006, 13:09

Bericht door Wuppie » 03 sep 2006, 22:00

Cookies en de hele rataplan had ik al geprobeerd voordat ik mijn probleem hier had gepost en helpt me niet.
Maar het feit dat jullie dus wel kunnen inloggen betekent voor mij dat het meer een probleem met mijn FF en dat van sommige anderen is dan een probleem in het algemeen en dat vind ik wel positief eigenlijk :)

Bedankt voor het proberen iig.

Opnieuw installeren Firefox heeft ook niet geholpen vrees ik.

Eeh en het legen of resetten van automatisch inloggen wat bedoel je daarmee? Ik heb alle opgeslagen wachtwoorden op de PC voor mijn post hier gewist en daarna opnieuw proberen in te loggen etc, maar geen resultaat.

Gesloten