Spambots?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Jean-Pierre Ilmer
Spambots?
Sinds ik een paar weken geleden noodgedwongen (van mijn provider) moest upgraden naar 2.0.21 zit ik verveeld met een regelmaat van registraties van rare namen en website's (spambots?) met een blanke pagina, op zich niet zo erg maar wel vervelend.
Nu ik dacht dat dit niet meer kon.
Is daar nog een oplossing voor die niet te moeilijk uit te voeren is?
Met dank bij voorbaat.
Grts, JP.
Nu ik dacht dat dit niet meer kon.
Is daar nog een oplossing voor die niet te moeilijk uit te voeren is?
Met dank bij voorbaat.
Grts, JP.
Je bent nooit te oud om te leren!
- Jean-Pierre Ilmer
Ge-update is het reeds, de visuele confirmatie kan ik niet aan of af zetten daar dit niet te zien is in mijn config-scherm, maar ik kan niet registreren zonder te confirmeren, dat heb ik zelf uitgetest met een fake registratie.
En zoals ik reeds aanhaalde, ik ben ook niet de crack om dit allemaal te doen, maar aangezien dat alles functioneerde na mijn update dacht ik zo dat alles in orde was.
JP.
En zoals ik reeds aanhaalde, ik ben ook niet de crack om dit allemaal te doen, maar aangezien dat alles functioneerde na mijn update dacht ik zo dat alles in orde was.
JP.
- Jean-Pierre Ilmer
Als het een oude template is wel hoor, kijk eventjes naar deze wijzingen : Klik
En de volledige wijzingen : Weer klik
En de volledige wijzingen : Weer klik

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Jean-Pierre Ilmer
Dat klopt,
Daarom zou ik de catpcha eventueel uitbreiden,
Of wat denk ik ook een makkelijkere efficente oplossing is the Humiazer mod te gebruiken
Zie ook dit topic Wat Spambot eerder gaf:
Daarom zou ik de catpcha eventueel uitbreiden,
Of wat denk ik ook een makkelijkere efficente oplossing is the Humiazer mod te gebruiken

Zie ook dit topic Wat Spambot eerder gaf:
Spambot schreef:http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=31511
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
- Jean-Pierre Ilmer
Ja ik weet het, het is een beetje laat, maar ben met zowat van alles bezig en daarmee.
Maar jongens, ik heb nu een paar keer de "Humanizer" pogen te installeren, ik vul de gegevens mooi in zoals het hoort (denk ik) en toch krijg ik altijd de fout melding.
Wat doe ik nu precies verkeerd, want dat regeltje vinden is ook niet zo evident, of zit er een foutje in de tekst?
JP.
Maar jongens, ik heb nu een paar keer de "Humanizer" pogen te installeren, ik vul de gegevens mooi in zoals het hoort (denk ik) en toch krijg ik altijd de fout melding.
Code: Selecteer alles
Parse error: syntax error, unexpected ';' in /opt/www/kapa/web/www.kalitsa.be/forum/includes/usercp_register.php on line 142
JP.

- Jean-Pierre Ilmer
Ik ben zelf nog wat bezig geweest en ben nu zo ver dat ik de foutmelding niet meer heb.
Maar ik vermoed dat er ergens nog en klein foutje zit, weet alleen niet waar.
Als ik het reg.panel open krijg ik het volgend beeld.

Dus ik vermoed dat er links onder de activatiecode nog een tekst moet komen, weet alleen niet hoe of wat, iemand soms een ideetje??
JP.
Maar ik vermoed dat er ergens nog en klein foutje zit, weet alleen niet waar.
Als ik het reg.panel open krijg ik het volgend beeld.
Dus ik vermoed dat er links onder de activatiecode nog een tekst moet komen, weet alleen niet hoe of wat, iemand soms een ideetje??
JP.

- Jean-Pierre Ilmer
Ja ik heb de lang_main.php aangepast in de lang_englisch moet ik die ook aanpassen in (gebruikte) lang_dutch?
Ja dus, heb ik bij deze gedaan en ik zie de tekst, maar kan ik deze tekst nu ook aanpassen in het Nederlands?
Nogmaals ja dus, heb het gedaan en het is in orde.
Allemaal bedankt voor de hulp, en ben blij dat ik ook op mezelf dingen heb gevonden, ja toch?!
Met de groetjes, JP. :thumb:
Ja dus, heb ik bij deze gedaan en ik zie de tekst, maar kan ik deze tekst nu ook aanpassen in het Nederlands?
Nogmaals ja dus, heb het gedaan en het is in orde.
Allemaal bedankt voor de hulp, en ben blij dat ik ook op mezelf dingen heb gevonden, ja toch?!
Met de groetjes, JP. :thumb: