Database fout
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Database fout
Hallo
Ik heb een Databse aangemaakt, maar als ik klik op start installatie krijg ik deze fout [Critical Error Could not connect to the database.
Hoe kan dit wie kan mij helpen.
Alvast bedankt..
Ik heb een Databse aangemaakt, maar als ik klik op start installatie krijg ik deze fout [Critical Error Could not connect to the database.
Hoe kan dit wie kan mij helpen.
Alvast bedankt..
-
of de database staat niet geactiveerd
Hoe doe je dat via Phpmyadmin, of hoe ziet je het daar?
Hoe doe je dat via Phpmyadmin, of hoe ziet je het daar?
Laatst gewijzigd door Linuxpower op 23 aug 2006, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heb je ook al een gebruiker aan die database toegewezen?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
-
Hoezo helpt dat niet, krijg je dan een fout ofzo,
Normaal een gebruiker in de database toevoegen, en met die usernaam en wachtwoord, he tinvullen bij de installatie :thumb:
Normaal een gebruiker in de database toevoegen, en met die usernaam en wachtwoord, he tinvullen bij de installatie :thumb:
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
-
Ik krijg door deze fout [Critical Error Could not connect to the database.Raimon schreef:Hoezo helpt dat niet, krijg je dan een fout ofzo,
Maar ik ga nog eens ff kijken, zit bij helderhosting.nl is best wel een beetje verwarrend

Maar alvast bedankt.
- Denskie War
- Contacteer:
-