onderling contact forum gebruikers beheren

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
EJ_AMS

onderling contact forum gebruikers beheren

Bericht door EJ_AMS » 23 aug 2006, 16:27

Beste forum gebruikers,

Ik heb vandaag de software gedownload en geinstalleerd om een forum aan onze website te koppelen. Dat is voorderest allemaal gelukt en het forum werkt ook.

Maar ik wil eigenlijk niet dat de gebruikers van mijn forum contact kunnen maken onderling. (prive berichten kan je vrij eenvoudig uitschakelen.)

Ik wil niet dat men emails kan sturen naar elkaar of dat ze deze gegevens kunnen invullen:

MSN messenger:
Yahoo messenger:
AIM naam:
ICQ nummer:
en dat ze via die manier onderling contact kunnen maken.

Hoe los ik dit op???

alvast vriendelijk bedankt..

Grtz

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 23 aug 2006, 16:37

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=31524

lees dit eens; hiermee kun je al een deel verwijderen. verder moet je nog in profile_view_body.tpl nog dit verwijderen :

Code: Selecteer alles

<tr> 
	<td class="catLeft" align="center" height="28"><b><span class="gen">{L_CONTACT} {USERNAME} </span></b></td>
  </tr>
  <tr> 
	<td class="row1" valign="top"><table width="100%" border="0" cellspacing="1" cellpadding="3">
		<tr> 
		  <td valign="middle" align="right" nowrap="nowrap"><span class="gen">{L_EMAIL_ADDRESS}:</span></td>
		  <td class="row1" valign="middle" width="100%"><b><span class="gen">{EMAIL_IMG}</span></b></td>
		</tr>
		<tr> 
		  <td valign="middle" nowrap="nowrap" align="right"><span class="gen">{L_PM}:</span></td>
		  <td class="row1" valign="middle"><b><span class="gen">{PM_IMG}</span></b></td>
		</tr>
		<tr> 
		  <td valign="middle" nowrap="nowrap" align="right"><span class="gen">{L_MESSENGER}:</span></td>
		  <td class="row1" valign="middle"><span class="gen">{MSN}</span></td>
		</tr>
		<tr> 
		  <td valign="middle" nowrap="nowrap" align="right"><span class="gen">{L_YAHOO}:</span></td>
		  <td class="row1" valign="middle"><span class="gen">{YIM_IMG}</span></td>
		</tr>
		<tr> 
		  <td valign="middle" nowrap="nowrap" align="right"><span class="gen">{L_AIM}:</span></td>
		  <td class="row1" valign="middle"><span class="gen">{AIM_IMG}</span></td>
		</tr>
		<tr> 
		  <td valign="middle" nowrap="nowrap" align="right"><span class="gen">{L_ICQ_NUMBER}:</span></td>
		  <td class="row1"><script language="JavaScript" type="text/javascript"><!-- 

if ( navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf('mozilla') != -1 && navigator.userAgent.indexOf('5.') == -1 && navigator.userAgent.indexOf('6.') == -1 )
			document.write(' {ICQ_IMG}');
		else
			document.write('<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="0"><tr><td nowrap="nowrap"><div style="position:relative;height:18px"><div style="position:absolute">{ICQ_IMG}</div><div style="position:absolute;left:3px;top:-1px">{ICQ_STATUS_IMG}</div></div></td></tr></table>');

//--></script><noscript>{ICQ_IMG}</noscript></td>
		</tr>

Gesloten