Ik heb al wat gelezen (wat veel) maar tot hier toe lukte er niks. En er staan ook al postings e.d. dus de boel herinstalleren en deleten lukt ook niet...
hopelijk zit er hier een reddende engel ?

Je moet ook niet gewoon naar je forum gaan, maar naar <adres>/install/update_to_206.php. Dan gaat het wel goed.James schreef:Niet dus... alles geupload... Opgestart, en onmiddellijk melding dat ik moet zien dat /INSTALL en /CONTRIB directories weg zijn. Doe ik dat, dan start men forum gewoon op maar wel onder versie 2.01
*zucht*
James schreef:ik ben een komplete newbie wat dit betreft
James schreef:ik ben een dommerik wat dit betreft
Hey hey hey!!! Waarom jezelf zo afbreken? Dit is nergens voor nodig. Je bent belange niet dom en newbie zijn we allemaal geweest. Je moet er eens mee beginnen, net als wij, en ooit waren wij ook newbies. Wacht maar, als je blijft door doen met je project zal er een dag komen dat jij newbies ter hulp kunt schieten!!James schreef:begrijpbare uitleg geven a la NEWBIE
Misschien?Richard schreef:Dan zou je de notify optie uit de forum moeten verwijderen. Zodat iemand niet na een post een mailtje krijgt. Daarmee slaat ie vast op de server. (athans bij lycos.) probeer maar ns