Wat is het probleem?
GMT tijd verspringt opeens 6 uren verder.
Wanneer ontstond het probleem?
Van 13 op 14 augustus.
Adres van je forum:
-
Modifications op je forum:
Geen
Huidige stijl:
ca_aphrodite (stylesheet aangepast en sommige templates)
phpBB versie:
2.0.21
Waar is je forum gehost:
-
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Nee
Probleem met GMT tijd
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ineens lijkt me sterk, hoe staat het in ej admin controle panel en in je profiel.
En heeft de server ook de correcte tijd?
En heeft de server ook de correcte tijd?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Will..uuhm..
De server is gisteravond even een half uur down geweest, misschien kan het daaraan liggen. Maar ik heb nu ook moderator op het forum en die verteld mij dat hij vanaf 5 over 9 geen berichten meer kan plaatsen en deze melding steeds krijgt:
"Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een ander plaatsen, probeer het later nog eens."
"Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een ander plaatsen, probeer het later nog eens."
Dat is een Interval beveiling, kun je nalezen in je administratie controle Paneel onder algemeen beheer en vervolgens configuratie.Will..uuhm.. schreef:
Als alles goed staat in admin paneel en je profiel met de tijd, zou ik adviseren je Hosting even te mailen.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
- Will..uuhm..
Het forum is nu tijdelijk uitgeschakeld en we mailen de host even.
Wat ook zo kan zijn, is dat schijnbaar niet iedereen van ons forum daar problemen mee had. Alleen de members die gisteravond en rond de downtime van de host online waren. Gelukkig niet iedereen dus
Edit: Dit probleem is inmiddels "vanzelf" opgelost.
Wat ook zo kan zijn, is dat schijnbaar niet iedereen van ons forum daar problemen mee had. Alleen de members die gisteravond en rond de downtime van de host online waren. Gelukkig niet iedereen dus

Edit: Dit probleem is inmiddels "vanzelf" opgelost.