- Wat is het probleem? Tijd loopt 2 uur achter en alles staat op +2 Ik heb ooit alle profielen op eenzelfde GMT gezet, incl mijn profiel en die in configuratie. Toch loopt het 2 uur achter. Ook heb ik de hosting gemaild over de tijd, en die geven aan dat de tijd goed staat.
Wanneer ontstond het probleem? Vorig jaar, maar leden storen zich voortdurend hieraan, en ik vind het netjes om dit opgelost te hebben.
Adres van je forum: http://www.paboforum.nl
Modifications op je forum: diversen (KB, links, EZ, downloads, eva)
Huidige stijl: Swiftblue
phpBB versie: 2.0.19
Waar is je forum gehost: SoHosted
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Ja een update, maar ver daarvoor speelde dit probleem al.
Ik heb gezocht naar een oplossing op dit forum.
Ik wil eerst dmv een uitvoering in de SQL de klok (die nu op +2 staat) gelijk zetten volgens de zomertijd. Dan alle leden terugzetten naar +1 dmv
Code: Selecteer alles
UPDATE phpbb_users SET user_timezone = '1.00';
En daarna de mod te installeren die de zomer- en wintertijd automatisch aanpast. Ik heb enkel maar nederlandse users.
Mijn vraag niet hoe ik alle users op +1 kan zetten of +2, maar hoe ik de klok hier gelijk op kan stellen, want ik loop in alle gevallen 2 uur achter terwijl de server de juiste tijd aangeeft!
Ik hoop dat iemand mij hier mee op weg kan helpen. SQL uitvoeren lukt veelal wel, maar mij gaat het om welke dit moeten zijn en in welke volgorde.
[/code]