zijn er ook html code's

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Babbler
Berichten: 237
Lid geworden op: 20 mei 2006, 17:50

zijn er ook html code's

Bericht door Babbler » 28 jul 2006, 14:19

Support Template
  • Wat is het probleem? ik heb geen probleem .....maar zou willen weten als er ook speciale html-code's zijn voor php of er een lijst met speciale code's is die het weer geven hoe en waar ik het in kan vullen,

    met waar bedoel ik in welk gedeelte van het php forum die ik opgeslagen heb in mijn pc, die ik wil bewerken met die code's...dat ik zelf makkelijk alles kan bijwerken

    voorbeeld = het doorstrepen van een text / zin etc.

    hier in het opmaken van een topic is dat text

    maar hoe kan ik die regels in het juiste gedeelte plaatsen (overal _header.tpl maken)
    en meer gedeelten in het forum waar ik iets moet aanmaken ...zijn daar beschrijvingen van of voor??

Gebruikersavatar
XGE_Lithium
Berichten: 1278
Lid geworden op: 26 okt 2005, 19:28
Locatie: Heythuysen
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 28 jul 2006, 14:27

Als je de opmaak van een forum wilt wijzigen, moet je in /templates/jouwtemplate/jouwtemplate.css zijn, en vervolgens de css in de overall_header.tpl wijzigen. Of hoe bedoel je het?

foreverfan
Berichten: 93
Lid geworden op: 27 jul 2006, 11:49

Bericht door foreverfan » 28 jul 2006, 14:32


Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 jul 2006, 14:34

foreverfan schreef:Kijk ook eens op http://images.flitsservice.nl/phpBB/vie ... p?p=523234
Eh, volgens mij heeft dat er weinig mee te maken hoor.

Een strike bbcode kan je vinden op phpbb.com :)

Babbler
Berichten: 237
Lid geworden op: 20 mei 2006, 17:50

Bericht door Babbler » 28 jul 2006, 14:39

paul schreef:
foreverfan schreef:Kijk ook eens op http://images.flitsservice.nl/phpBB/vie ... p?p=523234
Eh, volgens mij heeft dat er weinig mee te maken hoor.

Een strike bbcode kan je vinden op phpbb.com :)

om even even een heel duidelijk beeld te maken van het geheel wat ik probeer te vragen = zijn er standaard html codes voor php...zo ja zijn die dan ook aangegeven waar en hoe ik die het makkelijkst kan plaatsen ??

dat het voor mij en veele anderen die niet zoveel ervaring hebben met html, heel gemakkelijk wordt om het forum aan te passen

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 jul 2006, 14:48

Er zijn geen html codes voor php, php maakt html ;)

Je bodoelt die dingen tussen [ en ] die je op je forum kan gebruiken? Dat zijn bbcodes :)

Gesloten