Voor/achternaam vereisen bij aanmelding

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
arthurmol

Voor/achternaam vereisen bij aanmelding

Bericht door arthurmol » 21 jul 2006, 23:24

Weet iemand hoe je bij een nieuwe gebruiker die zich aanmeldt ter registratie, de voor- en achternaam kunt vereisen?

Met andere woorden;

Ik wil dat de beheerder weet wie er op het forum zit ongeacht de nickname die iemand benut. En dus wil ik de voor/achternaam vragen zodra een nieuwe gebruiker zich aanmeldt.

Bestaan hier mogelijkheden toe? Zo ja, hoe dan?

Bijv. dank

Arthur Mol

ownageworld

Re: Voor/achternaam vereisen bij aanmelding

Bericht door ownageworld » 21 jul 2006, 23:52

arthurmol schreef:Weet iemand hoe je bij een nieuwe gebruiker die zich aanmeldt ter registratie, de voor- en achternaam kunt vereisen?

Met andere woorden;

Ik wil dat de beheerder weet wie er op het forum zit ongeacht de nickname die iemand benut. En dus wil ik de voor/achternaam vragen zodra een nieuwe gebruiker zich aanmeldt.

Bijv. dank

Arthur Mol
Geachte meneer Mol,

Bij deze wilde ik u mededelen dat ik, na het struinen door diverse Fora en phpBB websites, geslaagd ben in het vinden in een mogelijk antwoord betreffende uw probleem :wink:

ff serieus, hier is een recente MOD van phpBBhacks, die verschillende verplichte velden (en anders kan je hem altijd verplicht maken) toevoegd aan uw phpBB profiel/ registratie

http://www.phpbbhacks.com/download/6602

Komt dit enigszins in de buurt?

Succes!

» OwnageWorld

Xanland
Contacteer:

Re: Voor/achternaam vereisen bij aanmelding

Bericht door Xanland » 22 jul 2006, 11:57

arthurmol schreef:Weet iemand hoe je bij een nieuwe gebruiker die zich aanmeldt ter registratie, de voor- en achternaam kunt vereisen?

Met andere woorden;

Bijv. dank

Arthur Mol
Als ik heel even mijn mening hierop geven, heb het zelf ook altijd gehad bij een forum. Maar de helft vulde bijv. Jeoiufh Pwkh in. Zelf zou ik het niet doen!
Mvg, Xanland.
phpBBmods
---
Muziekforum
---

Gesloten