Icons

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Stephen
Contacteer:

Icons

Bericht door Stephen » 18 jul 2006, 16:16

Ik heb een probleem,
Ik wil graag nieuwe icons toevoegen, maar ik heb er altijd een wit randje rond, wat kan ik hier aan doen? :cry:
Greetz

Pino1990
Contacteer:

Bericht door Pino1990 » 18 jul 2006, 16:21

Bedoel je een wit randje om de afbeelding heen of in de afbeelding? In dat geval zou je, als de achtergrondkleur waar ie staat altijd t zelfde is, de achtergrond van het plaatje dezelfde kleur kunnen geven.
Een dag niet ge...... is een dag niet geleefd!! :bier:

StevenW

Bericht door StevenW » 18 jul 2006, 16:59

vierkanten of rechthoeken als buttons/icons gebruiken, bij rondjes of figuren met ronde vormen kunt u de pixels zien.

Stephen
Contacteer:

Bericht door Stephen » 19 jul 2006, 00:13

Het rare is, ik heb het gewoon gekopieerd naar photoshop bewerkt in het midden en terug opgeslaan, maar dan is er een wit randje, en de achtergrondkleur, is een kleurovergang, dus moeilijk na te maken, hier moét toch een oplossing voor zijn :roll: :?
Greetz

Pino1990
Contacteer:

Bericht door Pino1990 » 19 jul 2006, 08:09

Ik ben niet heel bekend met zulk soort dingen, maar je kan met een screenafbeelding (druk op Print Screen), dan in paint ofzo op plakken, dan kan je de button die er in wilt hebben erop plakken. Aangezien het een 100% (???) witte rand is, kan je (bij paint dan) links op een knop klikken, dan wordt in de geslecteerde (in dut geval de button) alle witte kleuren doorschijnend.Dan selecteer je de achtergrond mee, desnoods maak je al het wit in de afbeelding nog s wit, kopieer je deze en plak deze in een nieuwe afbeelding. Sla hem op en voila. (Wel erg omslachtig hoor!!!)

Snap je het nog???
Een dag niet ge...... is een dag niet geleefd!! :bier:

Gesloten