Verborgen leden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Verborgen leden
Als administrator kan ik de verborgen leden in cursief zien staan als ze on-line zijn.
De moderatoren kunnen dit niet zien.
Kan ik iets aanpassen waardoor de moderatoren dit wèl kunnen zien?
Re: Verborgen leden
Met deze modObie schreef:Als administrator kan ik de verborgen leden in cursief zien staan als ze on-line zijn.
Allow Moderators to See Invisible moet lukken

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Mm ik denk dat ie dat al gedaan heeft hoorStephen schreef:Hij moet ook nog bij ranks de rank 'moderator' aanmaken als special rank

@Obie, ik zou je aanraden het eerst te updaten wegens veiligheids overwegingen, bugs etc,
Lees voor de verandering dit artikel http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24 hoe installeer ik mods

Ja Raimon, updaten gaat ook gebeuren maar ik moet eerst een back-up maken en........mijn computer had een crash, de schijf draait niet meer daar stonden de wachtwoorden op.
Er is nu iemand bezig om te proberen nog iets van die schijf af te halen.
Daar wacht ik even op voordat ik ga knoeien met wachtwoorden.
En ook bedankt voor de link.
ik wist dat er zoiets in de kennisbank staat, maar dit is wel de kortste klap.
Er is nu iemand bezig om te proberen nog iets van die schijf af te halen.
Daar wacht ik even op voordat ik ga knoeien met wachtwoorden.
En ook bedankt voor de link.
ik wist dat er zoiets in de kennisbank staat, maar dit is wel de kortste klap.
Ow, oke, maar ik dacht dit, omdat ik vroeger een paar mods voor moderators had geïnstalleerd, maar toen ik een moderator toevoegde, lukt het wel, daarbijProphecy schreef:Dit heeft overigens niets te maken met het feit dat Moderators de Verborgen gebruikers niet kunnen zien...Stephen schreef:Hij moet ook nog bij ranks de rank 'moderator' aanmaken als special rank

Greetz
Nee dat heeft daar niks mee te maken,Stephen schreef:
Ow, oke, maar ik dacht dit, omdat ik vroeger een paar mods voor moderators had geïnstalleerd, maar toen ik een moderator toevoegde, lukt het wel, daarbij
Dan kunnen de Moderators ook geen verborgen inzien, als je die kleine aanpassing doet van de modificatie, dan lukt het wel.
Tevens aan te raden om het ook bij viewonline.php te doen (zie link laatste pagina)