Kan bericht niet invoegen: 1030 Got error 127 from table han

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Rio-man
Contacteer:

Kan bericht niet invoegen: 1030 Got error 127 from table han

Bericht door Rio-man » 18 mei 2006, 14:32

Support template:
  • Wat is het probleem? Ikkan nieuwsberichten niet invoeren
    Wanneer ontstond het probleem? Onbekend
    Adres van je forum: http://www.concept-car.nl/Autoforum
    Geïnstalleerde mods: Resize Fix, Report function
    Huidige template: AutoOpinie Style (Base: Subsilver)
    phpBB versie: 2.0.18
    Waar is je forum gehost: E-dentify
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Nope
    Heb je gezocht naar een antwoord? Nee want ik weet begod niet waarnaar.
Overige opmerkingen:

De foutmelding:
Could not insert new word matches

DEBUG MODE

SQL Error : 1030 Got error 127 from table handler

INSERT INTO phpbb_aofsearch_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 2780, word_id, 0 FROM phpbb_aofsearch_wordlist WHERE word_text IN ('wanneer', 'als', 'tuningredacteur', 'actief', 'bent', 'een', 'autosite', 'het', 'makkelijk', 'te', 'zeggen', 'dat', 'dit', 'niet', 'meest', 'drukke', 'functie', 'forum', 'mede', 'doordat', 'tuningnieuws', 'vrij', 'schaars', 'vandaag', 'dag', 'de', 'helft', 'van', 'nieuws', 'betreft', 'ook', 'nog', 'eens', 'bijna', 'dezelfde', 'aanpassingen', 'aan', 'wagen', 'ondanks', 'deze', 'zijn', 'gedaan', 'door', 'verschillende', 'firmas', 'is', 'verhaal', 'voor', 'porsche', 'cayenne', 'vele', 'bedrijven', 'hebben', 'veel', 'tijd', 'hun', 'auto', 'gestoken', 'theorie', 'hetzelfde', 'uit', 'komen', 'totdat', 'op', 'internet', 'tegenkwam', 'over', 'volgende', 'wat', 'hier', 'ziet', 'lumma', 'clr', '400', 'bedrijf', 'designs', 'samenwerkingsverband', 'tussen', 'gebroeders', 'horst', 'andreas', 'had', 'wel', 'heel', 'apart', 'excuus', 'die', 'gemaakt', 'volgens', 'nemen', 'klanten', 'geen', 'genoegen', 'met', 'standaart', 'wagens', 'ervoor', 'gezorgd', 'meer', 'uitzag', 'dienstauto', 'plaatselijke', 'boswachter', 'naam', 'tevens', 'typenummer', 'bodykit', 'speciaal', 'project', 'ontworpen', 'bestaat', 'front', 'skirt', 'dubbele', 'koplampen', 'eveneens', 'enorme', 'achterbumper', 'uitlet', 'dual', 'exits', 'sideskirts', 'type', 'diffusor', 'verder', 'motorkap', 'voorzien', 'vents', 'booskijkers', 'achterkant', 'flinke', 'spoiler', 'aanwezig', 'technische', 'aspect', 'kan', 'worden', 'hoogte', 'verstelbaar', 'chassis', 'steunt', '22', 'inch', 'wielen', 'enkei', 'word', '5', 'liter', '340', 'levert', 'opgeschroeft', 'naar', '470', 'en', 'maximaal', 'koppel', '640', 'kosten', 'plaatje', 'echter', 'misselijk', 'naast', 'aanschafprijs', '000', 'euro', 'hoek', 'kijken', 'basisprijs', 'motoraanpassingen', 'totaalprijs', '144', 'flink', 'geld', 'maar', 'hebt', 'dan', 'zich', 'afbijt', 'ombouwen', 'kost', 'weken', '©idlivo', 'productions', 'for', 'autoopinie', 'conceptcar')

Line : 251
File : functions_search.php
Wie kan me helpen?
Laatst gewijzigd door Rio-man op 21 mei 2006, 15:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 18 mei 2006, 14:50

Code: Selecteer alles

REPAIR TABLE `phpbb_aofsearch_wordmatch`;

Rio-man
Contacteer:

Bericht door Rio-man » 18 mei 2006, 15:03

Heb ik zojuist gedaan, maar het werkt nogsteeds niet. Het vage voor mij is dat ik wel andere berichten kan invoeren... :roll:
Afbeelding

Rio-man
Contacteer:

Bericht door Rio-man » 19 mei 2006, 06:58

Ik heb de database nog een aantal maal gerepareerd, maar nogsteeds niets :( Wat zou nog meer een rede kunnen zijn, want ik wil het probleem graag zsm uit de wereld helpen.
Afbeelding

Rio-man
Contacteer:

Bericht door Rio-man » 21 mei 2006, 10:19

Ik haal het bericht nog maar een keer omhoog, want het is nogsteeds niet gefixed.. :(
Afbeelding

Rio-man
Contacteer:

Bericht door Rio-man » 21 mei 2006, 15:16

Laat maar zitten het werkt allemaal weer.
Afbeelding

Gesloten