- Wat is het probleem?
Zowel bij de permissies van gerbuikers als die van groepen kan ik niet zien en dus bijgevolg niet instellen. Hier een screenshot van wat ik zie wanneer ik de permissies wil instellen van een gebruiker. Het het forum als eens opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat.
Is idem voor uitgebreide modus..
Wanneer ontstond het probleem?
Al vanaf het begin
Adres van je forum:
Geïnstalleerde mods:
Huidige template:
subsilver
phpBB versie: 2.0.20
Waar is je forum gehost:
hostvoordelig
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
nee
Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
forums, vrienden
kan permissies niet instellen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

kan permissies niet instellen
Support template:
Idd, heb ik nu gevonden bedankt.
Stel, ik wil ervoor zorgen dat 1 of 2 gebruikers (bv 50 gebruikers) 1 bepaald forum niet kunnen zien. En alle andere dus wel. Hoe doe ik dat het best? Want als je het forum op privé zet, kan iedereen het standaard zien, maar niets plaatsen. Als je het privé (verborgen) zet. kan niemand het zien en bijgevolg niemand posten.
thx
Stel, ik wil ervoor zorgen dat 1 of 2 gebruikers (bv 50 gebruikers) 1 bepaald forum niet kunnen zien. En alle andere dus wel. Hoe doe ik dat het best? Want als je het forum op privé zet, kan iedereen het standaard zien, maar niets plaatsen. Als je het privé (verborgen) zet. kan niemand het zien en bijgevolg niemand posten.
thx