- Wat is het probleem? de server schakelt zichzelf steeds uit
Wanneer ontstond het probleem? vanaf het begin dat het forum erop staat
Adres van je forum: http://www.pspnederland.nl/forum
Geïnstalleerde mods:
Huidige template: zengarden
phpBB versie: de laatste nieuwe versie
Waar is je forum gehost:
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nee
Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)server down, serverproblemen, server schakelt uit
De server van het bedrijf waarbij mijn site gehost wordt, schakelt zichzelf
steeds uit. Ik kan vanuit mijn positie niet zeggen of er iets bijzonders gebeurd. Het is geen superdruk forum. ( nog niet) Het bedrijf waar mijn site gehost wordt weet niet wat het probleem is, hij huurt weer serverruimte bij flexhosting. Zij kunnen dus blijkbaar niet achterhalen wat het probleem is. Het gaat om een windows server, zou daar het probleeem kunnen liggen? Draait een php forum beter onder Linux?
Ze kunnen wel gewoon alles met php doen, zeggen ze .. maar toch geven ze nu aan dat het mss met het forum te maken zou kunnen hebben.
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Ik kan er geen touw aan vastknopen, alleen dat mijn forum dan weer 1 dag draait, dan weer een paar dagen, dan weer een week .. ik word er een beetje moedeloos van. Uiteraard heb ik van tevoren gevraagd bij mijn webhoster of een php forum een probleem kon zijn. Dit zou gewoon moeten kunnen dus ... maar nu ga ik twijfelen ..
Alvast bedankt voor de aandacht
groetjes Vera