Poker dit, en poker dat......

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Pikefly

Poker dit, en poker dat......

Bericht door Pikefly » 03 mei 2006, 07:13

Ik heb al een uurtje gezocht...... maar ik kan het niet vinden, dan maar even vragen :

Ik heb veel last van lieden die proberen zich aan te melden met aardige naampjes als theworld74, gofor87, someonemeet22 etc.

Het betreft steeds emailadressen als poker.dit , poker.zus en poker.zo.....

Ik heb er voor gekoezen (omdat mijn forum een besloten groep betreft) dat alleen de beheerder accounts of aanmeldingen kan activeren.

Elke week een 25-tal van deze figuren opruimen, die dan toch nog niet gepost hebben, is een tijdrovend klusje, waar ik gewoon vanaf wil.

Nu kan ik natuurlijk namen als *01 - *99 blokkeren, maar dan zullen ze wel gewoon komen met *001 - *999..........

Wie geeft mij de oplossing of een linkje naar de oplossing......

Grtz., Ger.

Cheeta
Contacteer:

Bericht door Cheeta » 03 mei 2006, 08:25

heb je visual confirmation wel aanstaan want dan zou het niet mogelijk moeten wezen om bots te laten registreren
Don't mess with BD and save the Cheeta's!

Bee

Bericht door Bee » 03 mei 2006, 08:35

Cheeta schreef:heb je visual confirmation wel aanstaan want dan zou het niet mogelijk moeten wezen om bots te laten registreren
Helaas bied de standaard Visuele Confirmatie niet meer genoeg protectie om alle bots tegen te houden, en daarom is het misschien een idee om een andere VC te installeren die dat wel biedt: http://www.amigalink.de/phpbb2/dl_detai ... =101&cat=1

Voorbeeld:
http://hetgamehuis.nl/profile.php?mode= ... greed=true

Deze staat op een hoge moeilijkheidsinstelling en bots kunnen deze nog niet begrijpen.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Pikefly

Bericht door Pikefly » 03 mei 2006, 19:43

OK bedankt voor jullie hulp !!!!

Grtz., Ger. :thumb:

Gesloten