forum verwijdert

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
poseidon
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2006, 13:37

forum verwijdert

Bericht door poseidon » 22 apr 2006, 13:43

Support template:
  • Wat is het probleem? forum is verwijdert
    Wanneer ontstond het probleem? vanochtend
    Adres van je forum: http://http://www.miumu.com/phpbb/bbvrienden.html
    Geïnstalleerde mods: nee
    Huidige template:
    phpBB versie: 2.0.??
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
    Heb je gezocht naar een antwoord? (Ja, welke zoekwoorden? Nee, probeer eerst eens te zoeken)
Overige opmerkingen:

dat is de reden voor verwijdering
Clear your computer cookies and refresh using CTRL + F5

2. Terms of Service Violation
We review our free forums regularly. As stated clearly on our forum creation page, welcome email and terms of service page.
Forums with the following content will be removed without any warning


heb eergisteren een muziekfile geplaatst en 2 adressen van radiostationen,die gewoon op internet beschikbaar zijn,en ik heb ze zelf van 2 andere php forums gecopieerd,waar ze al veel langer staan.mijn vraag...als ik de files,ook al zijn ze niet illegaal,verwijder,heb ik kans dat ik mijn forum terug kan krijgen??
bij voorbaat dank
claudia

traxx!
Berichten: 278
Lid geworden op: 03 nov 2004, 20:05

Bericht door traxx! » 22 apr 2006, 13:51

hmm ik denk niet dat er nog veel is om je forum terug te halen, tenzij ze hem maar enkele dagen op suspend hebben gezet, probeer straks even je cookies te wissen, en als dat niet helpt vrees ik dat je in het vervolg voorzichtiger zal moeten tewerk gaan.
als je dan toch eens een leuk liedje wilt laten horen aan iemand kan dat ook op een andere manier, bvb msn of zo maar wees er bewust van dat het niet echt legaal is. en als je dit op je forum zet, zet dan ten minste ook de permissies minimaal op "reg" (registered users).
Geen enkele host wil dit zien en maar normaal ook, zij kunnen ook in de problemen geraken door jouw forum

poseidon
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2006, 13:37

Bericht door poseidon » 22 apr 2006, 14:03

thnx voor de snelle antwoord,,,ik heb alles op reg staan...ik snap alleen niet warom op die 2 andere php forums die liedjes al zo lang staan,ze hebben zelf links naar sites sites waar je hele films kan kijken,en mijn forum woordt na 2 dagen verwijdert...cookies had ik al gedaan..maar aangezien mijn mede webmaster ook niet meer de site kan vinden kan het alleen aan dat liedje liggen...vind wel heel raar...want ik zit op 4 php forums waar ze liedjes neerzetten,,,en dat heel regelmatig
maar goed..alsnog bedankt :(

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Bericht door Bee » 22 apr 2006, 14:08

phpBB.nl heeft geen enkele relatie met hostingsbedrijven die gratis forums aanbieden, en elke overeenkomst berust op toeval.

Er wordt daarom geen support aangeboden voor problemen met gratis forumbedrijven. Neem contact op met de hosting als je problemen hebt.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten