Forum overzetten

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Fuutje

Forum overzetten

Bericht door Fuutje » 16 apr 2006, 09:03

Ik ben een nieuw forum aan het maken.

Dit forum moet een exacte kopie worden van een ander forum. Ik kan in beide forums in het administriepaneel, het oude forum is alleen niet in mijn beheer (staat niet op mijn naam, ik kan niet in de ftp)

Kan ik nu van het "oude" forum een back up maken en dan in het nieuwe forum via herstel database dit weer neerzetten?

Gaan dan alle berichtjes, instellingen enz. mee over? Gebruikerslijst enz. gaan dan ook mee over of alleen de berichtjes?

Wat dat zou geweldig zijn, ik had het idee dat ik alles moest knippen en plakken, maar dat is misschien niet zo.

Queen_Butterfly

Re: Forum overzetten

Bericht door Queen_Butterfly » 16 apr 2006, 19:08

Fuutje schreef:Ik ben een nieuw forum aan het maken.

Dit forum moet een exacte kopie worden van een ander forum. Ik kan in beide forums in het administriepaneel, het oude forum is alleen niet in mijn beheer (staat niet op mijn naam, ik kan niet in de ftp)

Kan ik nu van het "oude" forum een back up maken en dan in het nieuwe forum via herstel database dit weer neerzetten?

Gaan dan alle berichtjes, instellingen enz. mee over? Gebruikerslijst enz. gaan dan ook mee over of alleen de berichtjes?

Wat dat zou geweldig zijn, ik had het idee dat ik alles moest knippen en plakken, maar dat is misschien niet zo.

Nee je hebt ook de bestanden van ftp nodig met overzetten :)

Gesloten