Vreemd probleem met inloggen en ww onthouden
Een aantal van mijn forumleden hebben het probleem dat de wachtwoorden niet worden onthouden en dus de leden steeds opnieuw moeten inloggen voor het bezoek aan het forum..
Probleem is ontstaan na de verhuizing. Ik heb precies alle stappen doorlopen als in het hier bekende document voor de verhuizing vermeld staat.
iemand een idee wat dit kan zijn ?
cookies reeds verwijderd
cookienaam aangepast
cookiedomein is niet ingevuld
cookiepad staat een /
Vreemd probleem met inloggen en ww onthouden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
cookie domein = domein van je site, probeer dit eens en het zal waarschijnlijk wel lukken.
De gebruikers hoeven niet eerst al hun cookies te verwijderen. Je kan de cookies aanpassen wanneer je maar wilt. Wel zullen ze na elke aanpassing opnieuw moeten inloggen, das al.
De gebruikers hoeven niet eerst al hun cookies te verwijderen. Je kan de cookies aanpassen wanneer je maar wilt. Wel zullen ze na elke aanpassing opnieuw moeten inloggen, das al.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
-
- Contacteer:
probleem is niet opgelost. Cookie is aangepast en al die instellingen ook.w0lfie.be schreef:cookie domein = domein van je site, probeer dit eens en het zal waarschijnlijk wel lukken.
Ik weet het niet meer. Iemand nog suggesties ??