Support Style
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Support Style
Support Style
Ik heb een default style ''FlowerPower (blue)'' ingesteld en vervolgens dat door elke gebruiker deze style als default ook zou worden gebruikt ingesteld.
Nu hebben sommige mensen last nadat ze zich inloggen en op submit drukken er een witte pagina verschijnt. En dat ik helemaal niet meer op het administratie panel kan komen.
Het probleem moet het veranderen van style zijn, maar hoe kan ik dit ongedaan maken? ik kan niet meer op het administration panel
Het probleem ontstond 4 dagen gelden
http://www.karper-site.nl/karperforum/index.php
Geen geinstalleerde mods naar mijn weten
Style: FlowerPower (blue)
phpBB versie 2
Forum is gehost door ehtsales
Ik heb al gezocht naar een antwoord maar kon het niet vinden. Ik krijg namelijk geen foutmeldingen maar gewoon blanco pagina.
Ik heb een default style ''FlowerPower (blue)'' ingesteld en vervolgens dat door elke gebruiker deze style als default ook zou worden gebruikt ingesteld.
Nu hebben sommige mensen last nadat ze zich inloggen en op submit drukken er een witte pagina verschijnt. En dat ik helemaal niet meer op het administratie panel kan komen.
Het probleem moet het veranderen van style zijn, maar hoe kan ik dit ongedaan maken? ik kan niet meer op het administration panel
Het probleem ontstond 4 dagen gelden
http://www.karper-site.nl/karperforum/index.php
Geen geinstalleerde mods naar mijn weten
Style: FlowerPower (blue)
phpBB versie 2
Forum is gehost door ehtsales
Ik heb al gezocht naar een antwoord maar kon het niet vinden. Ik krijg namelijk geen foutmeldingen maar gewoon blanco pagina.
miki
Dat kun je als volgt doen:
je gaat naar phpmyadmin,
je selecteert de database waar het forum op draait.
vervolgens zoek je links in het scherm phpbb_config (als je perfix phpbb is)
Je klikt daar op, vervolgens zie je in het midden staan een tabel config_name en config_value.
Daaronder staat GO, daar klik je dus op.
Vervolgens zoek je daarna default_style * (een willekeurig nummer staat daar), en klik je het potloodje aan, en waar het getal staat verander je in 1 , en klik je weer op GO.
En dan moet het lukken.
(om de default_style te zoeken moet je op pagina 2 van phpbb_config komen dat kun je doen zodra je dit knopje indrukt > staat onderaan de pagina van phpmyadmin)
Succes!
je gaat naar phpmyadmin,
je selecteert de database waar het forum op draait.
vervolgens zoek je links in het scherm phpbb_config (als je perfix phpbb is)
Je klikt daar op, vervolgens zie je in het midden staan een tabel config_name en config_value.
Daaronder staat GO, daar klik je dus op.
Vervolgens zoek je daarna default_style * (een willekeurig nummer staat daar), en klik je het potloodje aan, en waar het getal staat verander je in 1 , en klik je weer op GO.
En dan moet het lukken.
(om de default_style te zoeken moet je op pagina 2 van phpbb_config komen dat kun je doen zodra je dit knopje indrukt > staat onderaan de pagina van phpmyadmin)
Succes!
ok het is opgelost. maaar ik blijf hetzelfde probleem houden :S
de volgende problemen zijn opeens ontstaan:
- als mensen zich aanmelden verschijnt een blanco pagina, maar als je vorige drukt en dan vervolgens op forumindex dan werkt hij wel.
- mensen kunnen in hun profiel niet meer van style veranderen.
- er kan niet meer naar het administration panel worden gegaan.
enig idee wie dan ook. hoe dit kan zijn ontstaan en wat hieraan gedaan kan worden?
de volgende problemen zijn opeens ontstaan:
- als mensen zich aanmelden verschijnt een blanco pagina, maar als je vorige drukt en dan vervolgens op forumindex dan werkt hij wel.
- mensen kunnen in hun profiel niet meer van style veranderen.
- er kan niet meer naar het administration panel worden gegaan.
enig idee wie dan ook. hoe dit kan zijn ontstaan en wat hieraan gedaan kan worden?
miki
Kun je in het admin control panel kiezen (algemeen beheer -> Configuratie)
Vervolgens negeer standaard style zet je op nee
Vervolgens negeer standaard style zet je op nee

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads