- Wat is het probleem? Gebruiker genaamd lfxnkp uit Colombia met website zeebede.com
Wanneer ontstond het probleem? toen hij/zij/het registreerde
Adres van je forum: http://forum.swordfactsbenelux.nl
Geïnstalleerde mods: divers, n/a
Huidige template: eigen, n/a
phpBB versie: 2.0.19
Waar is je forum gehost: Digitalus (legitieme betaalde host)
Heb je onlangs iets verandert aan je forum? nope
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, op de naam van de gebruiker en de website
Bot?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Bot?
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
phpBB.com zal spoedig weer online zijn. Maar vergis je niet, de MOD-database is dacht ik gewoon online hoor.SFB schreef:Dankjewel XGE. Ik zie alleen dat phpbb.com onderhouden wordt en dus even off line is maar dat zal gauw genoeg weer goed komen gok ik.
Ik zie alleen dat de mods die er staan al redelijk oud zijn. Houden die ook nieuwere bots tegen of moet je blijven updaten?
Voor zover ik weet hoef je die MODs niet te updaten.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
SFB schreef:En ik kan de lijst met slechte bots niet meer vinden, weten jullie misschien waar die staat?

Die denk ik dat je bedoeld?
Je eerste vraag durf ik niet met 100% zekerheid te beantwoorden.
- Wout -- w00t
O, das vervelend dat ze dat ook al kunnen tegenwoordig.
Ik heb trouwens de lijst met active bots gevonden: http://www.robotstxt.org/wc/active.html. De bot van mij staat er niet bij...

Ik heb trouwens de lijst met active bots gevonden: http://www.robotstxt.org/wc/active.html. De bot van mij staat er niet bij...
Aangezien er ook niet gereageerd werd op PB's en mails heb ik de gebruiker maar verwijderd. Hoop dattie niet terugkomt als het een bot is en als het geen bot is dan zal ie wel opnieuw registreren en een mailtje/PB geven denk ik.
Is er trouwens niets in te bouwen dat Bots zich niet kunnen registreren behalve die mods? Of komt dat pas bij versie 3?
Is er trouwens niets in te bouwen dat Bots zich niet kunnen registreren behalve die mods? Of komt dat pas bij versie 3?
- desmarties
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik heb er weer één volgens mij (nog geen tijd gehad voor mods). Wederom een onuitspreekbare naam, dit keer iemand uit Griekenland. Ga deze week maar even de mods installeren denk ik.
Is het nodig om ze allemaal door te voeren of is eentje (deze bijvoorbeeld) genoeg?
Is het nodig om ze allemaal door te voeren of is eentje (deze bijvoorbeeld) genoeg?