wie wil mij helpen met installeren van phpbb.nl ?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
wie wil mij helpen met installeren van phpbb.nl ?
Hallo,
ik ben dus nieuw hier
En totaal geen ervaring met phpbb
ik wil graag een forum koppelen aan mijn site http://www.paardensierraden.nl (ja ja ik weet het foutje van de server het hoort met 1 R)
wie wil mij hiermee helpen
ik ben dus nieuw hier
En totaal geen ervaring met phpbb
ik wil graag een forum koppelen aan mijn site http://www.paardensierraden.nl (ja ja ik weet het foutje van de server het hoort met 1 R)
wie wil mij hiermee helpen
Probeer het eerst eens zelf! Genoeg mensen zijn zo begonnen.
Probeer om te beginnen mijn handleiding phpBB installeren te gebruiken (zie de link hieronder). Dan kom je volgens mij al een heel eind.
Probeer om te beginnen mijn handleiding phpBB installeren te gebruiken (zie de link hieronder). Dan kom je volgens mij al een heel eind.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Lady_manta
- Contacteer:
Ik wil wel helpen.
Het is ook in samenwerking met frontpage niet zo heel moeilijk.
Ik gebruik ook een combie frontpage, en ik denk dat het er helemaal niet zo heel beroerd uit ziet bij mij
Als eerste heb je een database nodig. Ik gebruik mysql. Je moet eerst even na gaan of je server dat ook ondersteund en of hij ook php ondersteund. dit doen niet alle servers. Zo niet moet je deze 2 eerst aanvragen. Frontpage kan ook een forum bouwen, maar dat is lang niet zo mooi als dit php forum, ziet er een beetje knullig uit met frontpage.
Kijk eerst dit even na, anders heeft de rest van het verhaal nu even nog niet zo veel zin.
Groetjes,
Esja
fresh php user.
Het is ook in samenwerking met frontpage niet zo heel moeilijk.
Ik gebruik ook een combie frontpage, en ik denk dat het er helemaal niet zo heel beroerd uit ziet bij mij

Als eerste heb je een database nodig. Ik gebruik mysql. Je moet eerst even na gaan of je server dat ook ondersteund en of hij ook php ondersteund. dit doen niet alle servers. Zo niet moet je deze 2 eerst aanvragen. Frontpage kan ook een forum bouwen, maar dat is lang niet zo mooi als dit php forum, ziet er een beetje knullig uit met frontpage.
Kijk eerst dit even na, anders heeft de rest van het verhaal nu even nog niet zo veel zin.
Groetjes,
Esja
fresh php user.
Het leven is maar tijdelijk, dus geniet vandaag, koester gisteren en kijk uit naar morgen.
Manta Club Manthousiast PHPBB forum
Manta Club Manthousiast website
- Lady_manta
- Contacteer:
oohw ook nog even een opmerkinkje voor stefkuh, ik vind het jammer dat iemand waar je het net juist vna moet hebben er zo naar gooit, deze persoon lijkt mij juist interesse te tonen voor phpbb en of iemand het nu direct snapt of dat het even duurt maakt toch niet uit. In mijn ogen is phpbb installeren heel eenvoudig, kind kan de was doen, maar soms moet je even een steuntje hebben om de goeie kant uit te kijken in de wirwar van allerlij nieuwe uitspraken. En als je engels niet zo'n hoog niveau heeft is het soms echt ingewikkeld wat er allemaal staat.
header bv vrij vertaald kopper maar dan moet je wel weten welke kop niet?
Niet zo'n hele rare vraag in mijn ogen, moest er ook ff over na denken. Maar uit eindelijk idd zeer logisch dat hij dan bovenaan staat.
header bv vrij vertaald kopper maar dan moet je wel weten welke kop niet?
Niet zo'n hele rare vraag in mijn ogen, moest er ook ff over na denken. Maar uit eindelijk idd zeer logisch dat hij dan bovenaan staat.

Het leven is maar tijdelijk, dus geniet vandaag, koester gisteren en kijk uit naar morgen.
-
- Contacteer:
Nou mijn engels is best hoor, maar inderdaad je kan termen om de oren gesmeten krijgen waarvan je denkt???????
Het is zo dat als je niet met een forum bekent bent, je ook niet weet hoe je beginnen moet en waar je je info vandaan moet halen. En ik vindt het geen schande om te vragen dus doe ik dat.
En ik zit dus bij planet internet dus zal morgen eens even kijken of deze programma's door hun ondersteund worden. En dan kunnen we dus verder.
Ik heb wel alvast de 3 downloads gedaan en heb deze dan ook al in de pc.
Verder ben ik dus inderdaad in frontpage aan het rommelen geweest. En inderdaad, het is niet zo mooi als dit.
Dus vandaar deze zoektocht.
En Lady_manta ik ben erg blij met je hulp. En accepteer die dan ook graag. Morgen als ik meer weet zie je me hier terug
Het is zo dat als je niet met een forum bekent bent, je ook niet weet hoe je beginnen moet en waar je je info vandaan moet halen. En ik vindt het geen schande om te vragen dus doe ik dat.
En ik zit dus bij planet internet dus zal morgen eens even kijken of deze programma's door hun ondersteund worden. En dan kunnen we dus verder.
Ik heb wel alvast de 3 downloads gedaan en heb deze dan ook al in de pc.
Verder ben ik dus inderdaad in frontpage aan het rommelen geweest. En inderdaad, het is niet zo mooi als dit.
Dus vandaar deze zoektocht.
En Lady_manta ik ben erg blij met je hulp. En accepteer die dan ook graag. Morgen als ik meer weet zie je me hier terug
- Lady_manta
- Contacteer:
okidoki,
kijk maar eens (mits je dat leuk vind) bij mijn resultaat. Hij draait nu een klein weekje en vond het bes leuk er uit zien.
dit is een link naar het forum in zijn eentje
dit is mijn site (gemaakt met frontpage) met een link naar het forum
Hier wordt hij dan ook gevangen in een frame, behoud ik dus ook de style van de site erbij.
kijk maar eens (mits je dat leuk vind) bij mijn resultaat. Hij draait nu een klein weekje en vond het bes leuk er uit zien.
dit is een link naar het forum in zijn eentje
dit is mijn site (gemaakt met frontpage) met een link naar het forum
Hier wordt hij dan ook gevangen in een frame, behoud ik dus ook de style van de site erbij.
-
- Contacteer:
Hartstikke mooi
En dat is dus wat ik bedoel.
Als planet dit nu niet ondersteund dan kan ik het forum toch gewoon ergens anders plaasten en de site wel laten staan Je linkt hem toch gewoon door lijkt me
Maar zoals jij het hebt vindt ik erg goed
Mijn site is http://www.paardensierraden.nl kan je ook wel even op kijken.
En ja helaas met twee R foutje van de helpdesk
en aangezien ik eigensite&mail pakket heb genomen zit ik aan een contract vast die niet veranderd kon worden.
Dus ik overal die twee rr doen
maar ben er al achter dat ik dit weer wel kan verander en ben dus hard bezig met de update van mijn site
Ik hoop dan ook dat ik die van de week kan overschrijven (ook nog nooit gedaan maar we zien wel)
En hier komt dan ook dit forum bij.
Ik hoor wel hoe je mijn site vindt.
En dat is dus wat ik bedoel.
Als planet dit nu niet ondersteund dan kan ik het forum toch gewoon ergens anders plaasten en de site wel laten staan Je linkt hem toch gewoon door lijkt me
Maar zoals jij het hebt vindt ik erg goed
Mijn site is http://www.paardensierraden.nl kan je ook wel even op kijken.
En ja helaas met twee R foutje van de helpdesk
en aangezien ik eigensite&mail pakket heb genomen zit ik aan een contract vast die niet veranderd kon worden.
Dus ik overal die twee rr doen
maar ben er al achter dat ik dit weer wel kan verander en ben dus hard bezig met de update van mijn site
Ik hoop dan ook dat ik die van de week kan overschrijven (ook nog nooit gedaan maar we zien wel)
En hier komt dan ook dit forum bij.
Ik hoor wel hoe je mijn site vindt.
Weet je wat het is..Lady_manta schreef:oohw ook nog even een opmerkinkje voor stefkuh, ik vind het jammer dat iemand waar je het net juist vna moet hebben er zo naar gooit, deze persoon lijkt mij juist interesse te tonen voor phpbb en of iemand het nu direct snapt of dat het even duurt maakt toch niet uit.
Als je frontpage en nooit in de HTML code kijkt. Word het hartstikke lastig om er iets van te maken. en HTML is heel wat anders dan PHP.
Dus als je daar nog nooit mee gewerkt hebt dan word het lastig.
Weet jij de FONT tag in PHP te vinden dan?DeMolT schreef:hoe bedoel je opmaken ik ben v'daag nie helemaal helder(*beep* dag gehad)

Opmaak = Webdesign, dus een kleur en lettertype e.d.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting