rangen...

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Tiendeschuurke

rangen...

Bericht door Tiendeschuurke » 11 feb 2006, 12:54

Support template:
  • Wat is het probleem? geen probleem enkel een vraagje
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://
    Geïnstalleerde mods:
    Huidige template: GreenTech
    phpBB versie: 2.0.
    Host:
    Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?
    Heb je gezocht naar een antwoord?JA
Overige opmerkingen:
1. Wat is het verschil tussen een speciale rang en een niet-speciale rang?
2. kan ik de kleur van de rangen veranderen? Zowel in de who is online list als in het forum en gebruikerslijst? of moet ik dit voor administrator en moderator ergens anders doen?
3. Het feit dat iemand als administrator in het forum wordt weergegeven ligt toch enkel aan het feit dat hij die rank heeft toegewezen gekregen, niet?
4. Hoe komt het dat ik in control panel bij ranks de images gekoppeld aan de ranks wit kadertje met rood kruisje zie en die images in het forum wel zie?

BTW ik heb liggen zoeken maar ik kan steeds maar 1 pagina nakijken! Als ik naar de volgende pagina ga kom ik terug op de pagina om opnieuw te zoeken!

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 11 feb 2006, 12:56

1. speciale-rang kan alleen door Admin worden gegeven.
2. Volgens mij moet je daar óf een MOD voor hebben, of wijzigen via je FTP
3. Volgens mij ook via permissions -> site admin
4. Dat weet ik helaas niet :P maar is het alleen in de ACP dan? Dan is het toch niet zo'n groot probleem?

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 11 feb 2006, 12:57

1. Speciale rangen moet je zelf geven, gewone worden met postcount gegeven.
2. Probeer als rang-naam eens <span style="color: red;">Ranknaam</span> voor rood bijvoorbeeld.
3. Nee, hij moet dan ook in Gebruikerspermissies Administrator hebben.
4. Omdat de relatieve paden in admin niet kloppen, en in gewoon wel, probeer anders /images/ranks/rang.gif of /forum/images/ranks/rang,gif.

Edit: Grmbl, XGE_Lithium was eerder...

Tiendeschuurke

Bericht door Tiendeschuurke » 11 feb 2006, 13:16

Bas schreef: 2. Probeer als rang-naam eens <span style="color:red;">Ranknaam</span> voor rood bijvoorbeeld.
3. Nee, hij moet dan ook in Gebruikerspermissies Administrator hebben.
4. Omdat de relatieve paden in admin niet kloppen, en in gewoon wel, probeer anders /images/ranks/rang.gif of /forum/images/ranks/rang,gif.
2. Dat werkt dus duidelijk niet :D:D:D op sommige plaatsen wordt de rang dan wel in een ander kleurtje weergegeven (ik bedoelde eigenlijk de nickname, maar dat doet er niet toe) maar op andere plaatsen geeft hij dan de rang '<span style...' en dat is nu ook weer niet de bedoeling :D:D
Heeft er anders iemand een linkje naar een mod om de kleur van de nickname van admins an mods te veranderen in forums??

3. Dan krijgt hij de rechten als admin maar dan wordt hij niet als admin weergegeven in het forum wel in de who is online list!

4. Dus in plaats van de volledige locatie enkel /images/ranks/rang.gif ???

Tiendeschuurke

Bericht door Tiendeschuurke » 11 feb 2006, 13:56

Bas schreef:4. Omdat de relatieve paden in admin niet kloppen, en in gewoon wel, probeer anders /images/ranks/rang.gif of /forum/images/ranks/rang,gif.
Als ik dit zo verander dan zijn de images wel zichtbaar in het ACP maar niet meer in het forum!

Anyway! Van de kleurtje heb ik nog steeds niets gevonden :cry:

Bee

Bericht door Bee » 11 feb 2006, 14:41

Dan heb je zoiets als ERC + Totally ERC nodig, dat zijn twee mods. Er is ook nog een soort 2-in-1 package van, maar die is nog in ontwikkeling dacht ik. Maar je kan hem wel proberen, het zijn vooral wijzigingen in betere code, de werking is wel goed (GETEST)

http://www.reddevboard.com/forum/viewto ... torder=asc
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten